دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 14:05
در گفت‌و‌گو با آنا

سبک‌دست: نحوه پرداخت پول بازیکنان ربطی به من ندارد/ در شأن سیاسی نیست به استقلال بیاید

عضو هیات مدیره استقلال‌گفت: سیاسی تا به حال هیچ فعالیتی در باشگاه استقلال نداشته است.
کد خبر : 34987

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره انتقادات بهرام امیری از وی اظهار داشت: «امیری جزو زحمتکشان باشگاه استقلال است. من از زمانی که به استقلال آمده‌ام از وی و نظری حمایت کرده‌ام. البته امیری انتقاداتی را نسبت به من در رسانه ها مطرح کرده است اما چون به صورت رودررو با وی صحبت نکرده‌ام نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.»


سبک‌دست در پاسخ به این سوال که آیا دخالت وی در نحوه پرداخت پول به بازیکنان واقعیت دارد؟ تصریح کرد: «من هیچ گاه در این زمینه دخالتی نکرده‌ام. تمامی پرداخت ها توسط باشگاه صورت می گیرد. اگر هم در نحوه پرداخت‌ها ایرادی وجود داشته مربوط به زمان قبل از من بوده است. امیدوارم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا تمامی تعهداتمان را به بازیکنان و کادرفنی انجام دهیم.»


عضو هیات مدیره استقلال درباره صحبت های امیری مبنی بر اینکه با توجه به دوستی سبک‌دست با یکی از اعضای کادرفنی استقلال، تنها به این مربی پول پرداخت شده است، گفت: «از این مسئله تعجب می کنم. شاید منظور امیری، منصور پورحیدری بوده است. در بین اعضای کادرفنی من با پورحیدری دوست هستم.»


سبک‌دست با اشاره به اینکه حضور حمیدرضا سیاسی در استقلال واقعیت ندارد، تصریح کرد: «سیاسی مدیرعامل تیم رقیب بوده و شأن و شخصیت وی به گونه ای نیست که با توجه به مدیریتش در پرسپولیس بخواهد در استقلال فعالیت کند. من این مطلب را تکذیب می کنم زیرا سیاسی تا به حال هیچ فعالیتی در باشگاه استقلال نداشته است.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشانکرد: «فعالیت در باشگاه استقلال به جز زحمت چیز دیگری برای من ندارد. امیدواریم بتوانیم به این حواشی خاتمه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته