دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 13:19
سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء:

آل سعود در توهم به سر می‌برد

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در سالگرد شهادت شیخ «نمر باقر النمر» گفت: اگر رژیم سعودی گمان می‌کند با شهید کردن وی صدای مقاومت را خاموش کرده، بسیار در توهم است.
کد خبر : 349746
84c92e8f-3a47-4c0f-ac99-fa47aacd152b.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، «سید هاشم الموسوی» در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله «نمر باقر النمر»، با تأکید بر اینکه نمی‌توان شهید «نمر» را به مذهب شیعه یا منطقه جنوب و غرب آسیا منحصر کرد، گفت: «وی نماینده امت اسلامی بود که گرچه تنها به شهادت رسید، ولی به محوری کامل تبدیل شد و نشان داد که حوزه علمیه انقلابی هنوز هم فعال است و می‌تواند نمونه‌های بارزی از انسان‌های بزرگ را به جامعه انسانی و اسلامی تقدیم کند».


سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء افزود: «هنگامی‌که از حوزه علمیه سخن می‌گوییم، از فقه شکست سخن نمی‌گوییم بلکه درباره علم مقاومت و فقه مقاومت حرف می‌زنیم. از حوزه ساکت، خاموش و بی‌حرکت صحبت نمی‌کنیم بلکه از حوزه فعال در ذهنیت و حقیقت امت سخن می‌گوییم که هزاران نفر را در حجاز، لبنان، عراق، بحرین و سراسر دنیا تربیت کرده است».


وی با بیان جوشش دائمی حماسه کربلا در رگ‌های امت، تصریح کرد: «ما فقط از شیخ نمر سخن نمی‌گوییم بلکه از امام حسین(ع) و کربلای گذشته، حال و آینده صحبت می‌کنیم؛ بنابراین اگر رژیم سعودی گمان می‌کند با کشتن شیخ نمر صدای حوزه را خاموش کرده، بسیار در توهم است».


سخنگوی نجباء گفت: «ما در جبهه مقاومت برای شهید نمر بزرگداشت برگزار می‌کنیم، زیرا معتقدیم که وی در زمان و مکان نمی‌گنجد».


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته