دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 13:17
در نشست طرح جامع آموزشی دانشگاه در اراک

رهنمای رودپشتی: دانشگاه آزاد اسلامی به شهروند خود نگاه منصفانه دارد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد با بیان اینکه این دانشگاه به شهروند خود نگاه منصفانه دارد، گفت: در دانشگاه باید یک تفکر برنامه‌ریزی حاکم باشد و در بخشنامه‌های اخیر، شهریه ثابت دانشجویان ورودی‌های قبل تغییر نکرده و هیچ افزایشی ندارد، فقط 15 درصد افزایش شهریه متغیر را دارند.
کد خبر : 34974

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی در نشست طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رؤسا و معاونان آموزشی واحدهای مرکزی، همدان و لرستان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، با تبریک تأیید حکم دکتر علیرضا نظام آبادی به عنوان رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و قدردانی از زحمات وی برای هدایت و ارتقاء واحدهای استان مرکزی، در مورد کلیات و اهمیت طرح جامع آموزشی دانشگاه اظهار کرد: با مدیریت عالی دکتر میرزاده و همچنین حمایت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دو سال گذشته شاهد پویایی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


وی با بیان اینکه اگر ما به اهمیت طرح آمایش اشراف نداشته باشیم قطعا در برنامه‌ریزی‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد، تأکید کرد: سیاست ما در این طرح به هیچ وجه تعدیل نیروی انسانی نیست و همه باید دست به دست هم دهیم و کیفیت آموزش را روز به روز بالا ببریم تا دانشجویان با رغبت و علاقه وارد دانشگاه آزاد اسلامی شوند.
















این مسئول در ادامه به بیان تدوین برنامه ششم و تهیه و تنظیم بودجه سال 1395 در مورد طرح آمایش پرداخت.


بهروز بهرامسری رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان مرکزی نیز به ارائه گزارشی از تهیه طرح آمایش آموزشی استان‌های مرکزی ،لرستان و همدان پرداخت.


همچنین معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به لزوم اجرای طرح جامع آموزشی، در مورد رشته‌های بین‌رشته‌ای و رشته‌های مرتبط با نیاز استان‌ها سخن گفت.


دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استانی صنعتی در کشور مطرح است، گفت: می‌توان رشته‌های میان‌رشته‌ای را به دانشگاه اضافه کرد چراکه توسعه رشته در این استان از ظرفیت بالایی برخوردار است.


وی گفت: هدف ما حفظ و بالا بردن کیفیت آموزش در تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی است و به همین منظور برای تحقق این امر کمیته‌های نظارتی تخصصی تشکیل شده است که نظارت بر تحصیلات تکمیلی تمامی واحدها را به عهده دارند.


به گزارش آنا، در پایان جلسه رؤسا و معاونان آموزشی واحدهای مرکزی، همدان و لرستان به بیان دیدگاه‌ها و نظر خود پرداختند و رهنمای رودپشتی و حسین‌زاده لطفی با دقت به سوالات و ابهامات پاسخ دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته