دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 10:18
در بیانیه‌‌ای عنوان شد؛

تأکید 200 هیئت‌‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر عمل به اقتصاد مقاومتی

اعضای هیئت‌علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای بر تبعیت و حمایت از تدابیر رهبر انقلاب برای عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.
کد خبر : 349667
0.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، 200 نفر از اعضای هیئت‌علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای بر تبعیت و حمایت از تدابیر رهبر معظم نظام جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت همگانی و عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.


در این بیانیه آمده است: در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی در دوره رشد و بالندگی، به‌ویژه در عرصه‌های علمی و فناوری و حفظ اقتدار و عزّت در عرصه بین‌المللی است. نظام سلطه با ایجاد تنش‌های منطقه‌ای و جریانات مذهبی جعلی و خون‌آشام، درصدد تضعیف کشورهای اسلامی و براندازی جبهه مقامت اسلامی در برابر استکبار جهانی است. در همین راستا در شرایط کنونی با به راه انداختن جنگ نیمه‌سخت تحریم اقتصادی و جنگ روانی علیه مردم ایران با بهره‌گیری از رسانه‌های سلطه و عناصر کشورهای خودفروخته، توطئه و دسیسه دیگری را رقم‌ زده است.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اعلام تبعیت و حمایت جدی خود از تدابیر هوشمندانه و مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری با تأسی از معظم‌له از عموم ملّت شریف ایران و مسئولان کشوری و لشگری به‌نوبه خود خواهانیم تا برای بر آب‌ کردن نقشه دشمنان خارجی و پاکسازی مفسدان و اخلال‌گران داخلی، امور زیر را سرلوحه خود قرار دهیم:


1- حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه‌های رنگارنگ دشمنان دانا و کج‌فهمی دوستان نادان


2- حمایت از اقتدار دفاعی و صلابت نیروهای مسلح، تلاش جدی برای عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی به‌عنوان نقشه راه پیشرفت و فعال کردن ظرفیت‌های داخلی کشور


3- همت و تلاش جهادی برای رفع چالش‌ها و موانع پیشرفت کشور


4- برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی و شبکه‌های فساد و رانت‌خواری در هر رنگ و لباسی و در هر پست و مقامی


5- قربانی‌نکردن مصلحت نظام و منافع ملی و آرمان‌های مقدس مردم مؤمن به پای جریانات و گروه‌های سیاسی


در بیانیه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ابراز امیدواری شده است در پناه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش بر بلندای پیشرفت و سربلندی به اهتزاز درآید.


انتهای پیام/4121/4103/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته