دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 13:11
گل‌کارمنش:

بهترین راه برخورد با تهاجم فرهنگی توجه دقیق به مسائل فرهنگی دانشجویان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب بهترین راه برخورد با تهاجم فرهنگی را توجه دقیق به مسائل فرهنگی دانشجویان بیان کرد.
کد خبر : 34963

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه درباره برنامه‌های فرهنگی نیم‌سال اول تحصیلی جدید تصمیم‌گیری کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند با بیان جملاتی از مقام معظم رهبری درباره برنامه‌های فرهنگی، بیانات وی را نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی عنوان و بهترین راه برخورد با تهاجم فرهنگی را توجه دقیق به مسائل فرهنگی دانشجویان بیان کرد.


دکتر فرهان گل‌کارمنش با تاکید بر سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، یادگیری مباحث مرتبط با این‌گونه فعالیت‌ها را از وظایف مسئولان دانست.


در ادامه جلسه اعضای حاضر برنامه‌های خود را بیان کردند و درباره آنها صحبت شد. از جمله موارد مطرح شده در جلسه می‌توان از برنامه های مرکز برای دانشجویان جدیدالورود، مسابقات همگانی کارکنان دانشگاه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس و برنامه‌های نیم‌سال اول تحصیلی ۹۴ نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته