دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 13:02
میرزا به آنا خبر داد

مشارکت واحد کرج در طرح آمایش استان البرز/ طرح‌های مشترک دانشگاه آزاد با استانداری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با برشمردن طرح‌های مشترک با استانداری البرز از مشارکت واحد کرج در طرح آمایش استان البرز خبر داد.
کد خبر : 34959

دکتر بهروز میرزا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره حضور واحد کرج در پروژه‌های مهم استان البرز، اظهار کرد: با توجه به ضرورت توسعه پژوهش و ارائه خدمات پژوهشی با سازمان‌های اجرایی و صنایع استان البرز، در نشست مشترکی با معاونان سیاسی – امنیتی و عمرانی استاندار البرز درباره مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج در طرح آمایش استان توافق حاصل شد.


رئیس واحد کرج افزود: با حضور واحد کرج در این طرح ظرفیت پژوهش کاربردی استان در اختیار این دانشگاه قرار خواهد گرفت که دستاورد و فرصت بسیار مهمی در ارتقاء علمی و پژوهشی دانشگاه و نیز تبادل اطلاعات و تجربیات علمی و پژوهشی میان واحد کرج با دانشگاه‌ها، موسسات و سازمان‌های علمی، صنعتی و اجرایی استان و همچنین امکان بهره‌گیری عملی و کاربردی بیشتر از محصولات و تولیدات علمی دانشگاهی در سطح استان حاصل خواهد شد.


وی با توجه به دیگر طرح‌های واحد کرج در سطح استان البرز عنوان کرد: واحد کرج پیشنهاد همکاری و هماهنگی با استانداری البرز در بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های بالای شخصیت‌های علمی، ادبی، فرهنگی دانشگاهی در سطح استان را مطرح کرده که از سوی معاونت سیاسی و امنیتی مورد استقبال قرار گرفته است و اقدامات بعدی به زودی اجرا خواهد شد.









میرزا از موافقت اصولی با حضور فعال مراکز فرهنگی و تفریحی دانشگاه و همکاری با استانداری البرز درباره جذب گردشگر و حمایت از ظرفیت‌های گردشگری در سطح این استان خبر داد



رئیس واحد کرج با توجه به تردد تعداد کثیری از دانشجویان، کارکنان و استادان در محدوده این دانشگاه و حجم بار ترافیکی ناشی از آن در طول سال تحصیلی بر بررسی و تجدید نظر شبکه‌های دسترسی و اصلاح معابر هندسی و تقاطع‌ها در محدوده این دانشگاه تاکید کرد و گفت: با همکاری حوزه معاونت عمرانی استانداری کارشناسی ها و بررسی های لازم به زودی صورت گرفته و اصلاحات لازم به اجرا در خواهد آمد.


میرزا همچنین از موافقت اصولی با حضور فعال مراکز فرهنگی و تفریحی دانشگاه و همکاری با استانداری البرز درباره جذب گردشگر و حمایت از ظرفیت‌های گردشگری در سطح این استان خبر داد.


وی ادامه داد: از دیگر طرح‌هایی که در واحد کرج به منظور مشارکت با استانداری البرز مورد بررسی قرار داده است، می‌توان از همکاری با معاونت عمرانی استانداری البرز درباره تسریع روند واگذاری حدود 11 هزار متر مربع از اراضی سازمان راه و شهرسازی استان البرز به دانشگاه نام برد.


میرزا با توجه به نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز به عنوان بزرگترین دانشگاه این استان عنوان کرد: واحد کرج به عنوان واحد اصلی استان البرز در صدد است با تکیه به الگوهای آمایش سرزمین و چشم انداز مصوب خود در برنامه استراتژیک واحد بتواند بخش موثری در دستیابی کشور به اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 باشد.


وی ابراز امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی بتواند با نگاه به آینده و الگوهای کارآمد دانشگاه، هدف‌گذاری‌های انجام شده را به زودی محقق کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته