دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1397 - 11:18
رحمانی خبر داد:

بارش برف و باران در 6 استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 6 استان کشور خبر داد.
کد خبر : 349550
45.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله از مراکز پلیس راهور در محورهای کشور، در حال حاضر اکثر جاده‌ها بدون ترافیک خاصی هستند و تردد به‌صورت روان در جریان است.


وی درباره مداخلات جوی نیز گفت: در حال حاضر بارش برف را در اکثر محورهای استان خراسان شمالی و گیلان شاهد هستیم؛ همین وضعیت در گردنه خوش ییلاق استان گلستان، محور اردبیل- سراب در استان اردبیل و اسالم به خلخال در استان گیلان وجود دارد لذا تردد از این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: از طرفی بارش باران نیز در اکثر محورهای استان گلستان، مازندران و خراسان رضوی وجود دارد لذا لغزندگی را در این محورها شاهد هستیم و رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه از الزامات تردد از محورهای یاد شده است.


رحمانی تصریح کرد: همچنین مه‌گرفتگی و کاهش دید را در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، قزوین و آذربایجان غربی شاهد هستیم لذا رانندگان برای تردد از این محورها نیز فاصله طولی را رعایت کرده و از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.


وی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور اولنگ- شاهرود در استان گلستان، دیزین- شمشک در استان تهران، پونل- خلخال در استان گیلان، گنجنامه- همدان در استان همدان، امیدیه- دیلم در استان خوزستان و دندی- تکاب در استان زنجان به‌دلیل آبگرفتگی، ریزش کوه و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته