دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 12:26
با صدور پیام تسلیتی

موسی‌خانی: درگذشت پژوهشگر واحد قزوین، اندوهی سنگین است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضایعه درگذشت نابغه جوان مهندس سیاوش اسدی، پژوهشگر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را اندوهی سنگین دانست که قلم را یاری بیان آن نیست.
کد خبر : 34953

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام تسلیت دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مناسبت درگذشت این پژوهشگر آمده است:


انالله و اناالیه راجعون


ضایعه درگذشت نابغه جوان مهندس سیاوش اسدی، پژوهشگر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اندوهی سنگین است، که قلم را یاری بیان آن نیست.


این پژوهشگر رباتیک با هدفی والا برای تعالی سرزمین خویش راه سخت دست‌یابی به دانش رباتیک را بر خود هموار و ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را انتخاب کرد.


سیاوش عزیز با کسب افتخارات شایسته و اهتزاز پرچم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ، بارها مایه مباهات و سربلندی کشور شد ولی افسوس در آستانه اعزام به خارج از کشور برای ادامه تحصیلات تکمیلی، بی‌مقدمه ما را ترک کرد و به ابدیت پیوست.



دریغ و افسوس که جامعه علمی کشور عضو ارزشمندی را از دست داد، لیک جز تسلیم حضرت حق و شکیبایی بسیار، ما را تدبیری نیست.


جامعه علمی و دانشگاهی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در فراغ سیاوش عزیز سوگ‌وار و همراهِ اندوهِ خانواده گرانقدر اسدی هستند.


تدبیر ما در این مصیبت رضایت بر تقدیر پروردگار و آرزوی تسلای خاطر بازماندگان و آمرزش روح آن عزیز سفر کرده است.


درود بر روح پاک و بلند این عزیز سفر کرده


به گزارش آنا، در پی درگذشت سیاوش اسدی، پژوهشگر نخبه مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز پیام تسلیتی صادر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته