دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1397 - 18:17
سردار حمیدی در گفتگو با آنا:

بارش برف در 11 استان کشور/ جاده چالوس مسدود شد

رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور خبر داد و گفت: محور کرج- چالوس به‌دلیل بارش شدید برف مسدود شد.
کد خبر : 349492
99.jpg

محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: محور کرج ـ چالوس به‌دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی مسدود است و با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور به رانندگان توصیه می‌کنیم برای تردد از محورهای برون‌شهری حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


وی با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای 11 استان کشور ادامه داد: در حال حاضر در محورهای استان آذربایجان شرقی، همدان، البرز، مرکزی، قزوین، کردستان، شرق استان تهران و قزوین بارش برف ادامه دارد؛ همین وضعیت را در محور اردبیل ـ مغان در استان اردبیل، شیراز ـ سپیدان در استان فارس، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان در استان مازندران و محور شهمیرزاد ـ کیاسر در استان سمنان شاهد هستیم لذا در محورهای یاد شده لغزندگی وجود دارد و داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی الزامی است.


رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: از طرفی بارش باران را نیز در اکثر محورهای استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، کردستان، فارس، سمنان، قم، گیلان، قزوین، مازندران و چهارمحال‌و‌بختیاری شاهد هستیم لذا این محورها نیز لغزنده هستند و رانندگان فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.


حمیدی با بیان اینکه هموطنان به‌دلیل شرایط جوی نامناسب از سفرهای غیرضروری خودداری کنند گفت: تردد در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی نیازمند زنجیر چرخ است و بار دیگر تأکید می‌کنیم  که هموطنان حتماً برای سفرهای برون‌شهری زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در محورهای برفگیر با مشکل مواجه نشوند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر مه‌گرفتگی در محورهای استان همدان، مرکزی، قزوین، یزد، مازندران و کرمان وجود دارد لذا در این محورها نیز با کاهش دید روبه‌رو هستیم لذا رانندگان در این محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و حتماً از چراغ‌های مه‌شکن خودرو استفاده کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.


رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران ـ کرج محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج ـ قزوین محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه‌سنگین است، لذا با توجه به شرایط جوی موجود به هموطنان توصیه می‌کنیم وسایل گرمایشی همراه خود داشته باشند.


حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته