دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1397 - 13:38
با حضور در همدان صورت گرفت؛

همدردی حجت‌الاسلام کلانتری با خانواده باب‏‌الحوائجی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده مرحومه سیده‌نگار باب‏‌الحوائجی ابراز همدردی و از آنان دلجویی کرد.
کد خبر : 349435
f63cbaf0-f249-480a-813d-a33ba2130820.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری شامگاه دیشب با حضور در منزل مرحومه نگارسادات باب‌الحوائجی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات که در حادثه مصیبت‌بار واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دار فانی را وداع گفته بود، ابراز همدردی و پیام تسلیت دکتر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنا و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام و ابلاغ کرد. 


کلانتری در این دیدار گفت: این سانحه کل کشور را داغدار کرد، زمانی که مقام معظم رهبری پیام تسلیت برای درگذشتگان و شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان این سانحه صادر کردند، یعنی وسعت این مصیبت کشوری است.



 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این سانحه متأسفانه عزیزانی را از دست دادیم که هرکدام آینده‌ساز این کشور بودند، سیده‌نگار باب‌الحوائجی یکی از این آینده‌سازان بود و از خدای متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای پدر و مادر وی صبر مسئلت می‌کنم.


در این دیدار  مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی ورکشی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان همدان، مهدی شیرمحمدی مدیرکل حوزه ریاست واحد همدان، شاهرخ قاسم‌زاده معاون سما و مهدی صفرزاده مسئول روابط عمومی همدان حضور داشتند. 


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته