دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونالدو مهمان ویژه جام ملت‌ها آسیا خواهد بود

کمیته برگزاری هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با دعوت از چهره‌های سرشناس به مراسم افتتاحیه زمینه ورود آن‌ها به حاشیه خلیج فارس را فراهم کرده است.
کد خبر : 349431
01368923.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019، شنبه شب در حالی برای دومین بار به میزبانی امارات برگزار می‌شود که کمیته برگزاری این رقابت‌ها با پشتوانه مالی خوب خود، در صدد برپایی مراسمی فوق‌العاده برای افتتاحیه این تورنمنت قدیمی و معتبر در قاره کهن و جهان است.


در شرایطی که پیش از این رسانه‌های اماراتی از هزینه میلیون دلاری افتتاحیه جام هفدهم آسیا خبر داده بودند در روزهای گذشته مقامات برگزارکننده روزهای شلوغی در استقبال از چهره‌های شاخص دعوت شده به این مراسم را داشته‌اند تا جایی که بعد از حضور اینفانتینو رئیس فیفا، همین‌طور سایر روسای کنفدراسیون‌های فوتبال جهان در اجلاس اقتصادی روز فوتبال دنیا، حالا نوبت به ستاره‌های سابق دنیای فوتبال رسید تا وارد امارات شوند.


درست چند ساعت بعد از ورود کاروان تیم ملی فوتبال ایران به ابوظبی، این بار نوبت به رونالدو ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی برزیل و باشگاه‌های بزرگ اروپایی رسید تا به عنوان مهمان ویژه جام ملت‌ها وارد امارات شود و بلافاصله در اجلاس بررسی مسائل اقتصادی دنیای فوتبال حاضر شود. رونالدو در جام جهانی 2014 سفیر اصلی رقابت‌ها بود و در سال‌های گذشته همکاری‌های نزدیکی با اماراتی‌ها داشته است.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته