دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک نهاد عزتمند و مورد تأیید رهبری است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک نهاد عزتمند و همواره مورد تأیید حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.
کد خبر : 349412

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در دومین روز یازدهمین همایش جامعه مدرسین و علمای بلاد که در پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، حضور یافت و سلام گرم و ویژه امام خامنه‌ای را به تمام شرکت‌کنندگان در این اجلاسیه ابلاغ کرد.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه به محضر شما علما و شخصیت‌ها در این اجلاسیه سلام ابلاغ کردند و همیشه به شما و اعضای جامعه مدرسین عنایت ویژه‌ای داشته‌اند که این نگاه بر کسی پوشیده نیست.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نقش و جایگاه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تجلیل کرد و گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک نهاد عزتمند، با سابقه‌ای درخشان از قبل از انقلاب بوده است و همیشه مورد تأیید حضرت امام(ره) و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب نیز است.


وی در پایان سخنان خود یاد و خاطره علما و بزرگانی همچون آیت‌الله مشکینی را گرامی داشت و علو مقام آنها را از درگاه احدیت خواستار شد.


انتهای پیام/4090/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب