دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 20:11
جهانگیری:

استان سیستان‌وبلوچستان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان سیستان‌وبلوچستان دولت برای توسعه آن و رفع محرومیت در مناطق محروم، اهتمام و جدیت فراوان دارد.
کد خبر : 349363

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست شورای اداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و برخی از وزرای کابینه دولت در محل دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد. 


در حاشیه این نشست که با حضور جمع کثیری از نخبگان، معتمدان، مسئولان، ریش سفیدان و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد، جهانگیری با اشاره به وجود استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان استان سیستان‌وبلوچستان گفت: سیستان‌وبلوچستان به عنوان یکی از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین نقاط این مرز و بوم مطرح است که همواره مورد احترام و توجه خاصی بوده و با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان در این استان دولت هم برای توسعه آن و رفع محرومیت در مناطق محروم، اهتمام و جدیت فراوان دارد.


وی با اشاره به اولین سفر خود به ایرانشهر در دوران تبعید مقام معظم رهبری گفت: در اولین حضور خودم در شهرستان ایرانشهر حدود 40 سال قبل و در دوران تبعید مقام معظم رهبری شاهد برخورد گرم و صمیمانه مردم این شهرستان و استان بوده‌ام که آرامشی عمیق را در آن زمان به من داد.


معاون اول رئیس جمهور افزود: مردم ایرانشهر مردمانی خون‌گرم و تلاش‌گر و کوشا هستند و این شهر همواره به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی و علمی در کشور مورد توجه بوده است.


در این سفر یک روزه برخی از وزرای دولت و مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های مختلف، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته