دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 11:42
در گفت‌و‌گو با آنا

امیری: غذای بازیکن استقلال، تخم‌مرغ است/ تصور می‌کنند کریم شیره‌ای را به استقلال آورده‌ایم

معاون باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال از خودگذشتگی نشان دادند که با این شرایط هم اعتراضی نمی‌کنند اما نباید از این مسئله سوء استفاده کرد.
کد خبر : 34936

بهرام امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره اختلافش با «سبک‌دست» اظهار داشت: «مشکل از جایی آغاز شد که سبک دست در کارهای اجرایی باشگاه دخالت کرد. وی عضو هیات مدیره است و نباید کاری به مسائل اجرایی داشته باشد.»


وی در ادامه افزود: «من اگر حرفی می زنم به خاطر این است که بازیکنان استقلال به لحاظ مالی در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برند. متاسفانه سبک‌دست به صورت سلیقه ای به تعدادی از بازیکنان پول داده است و تعدادی دیگر بی‌نصیب مانده‌اند، آن هم بازیکنان جوانی نظیر محسن کریمی، بهنام برزای و رمضانی که جوان های بسیار محجوبی هستند. خیلی ها خبر ندارند که هزینه خورد و خوراک محسن کریمی را مهدی رحمتی پرداخت می کند. او با این استدلال که این بازیکنان جوان هستند و اعتراضی نمی کنند حق آنها را نمی دهد.»


امیری با اشاره به اینکه غیرفوتبالی بودن سبک دست باعث ایجاد این مشکلات شده تصریح کرد: «اگر وی عنوان می کند که اختیار پولش را دارد و می‌خواهد از درست خرج کردن آن مطمئن شود میتواند بر نحوه هزینه‌کرد آن نظارت کند. ما این مشکلات را بارها به افشارزاده گفته ایم. وی نیز در موقعیت بدی قرار گرفته و همیشه در جواب من می گوید انشاء الله همه چیز درست می شود.»


معاون باشگاه استقلال درباره درخواست شهباززاده برای دریافت رضایتنامه اظهار داشت: «پیش از آغاز فصل شهباززاده پیشنهاد خوبی از یکی از کشورهای اروپایی داشت اما ما از وی خواهش کردیم به‌خاطر استقلال بماند. شهباززاده هم درخواست کرد به لحاظ مالی شرایط وی را در نظر بگیریم اما ما قبول نکردیم زیرا تصور می کردیم که باعث دودستگی در استقلال می شود. با این شرایط باز هم وی قبول کرد در استقلال بماند. حالا که این بازیکن مصدوم شده نمی خواهند پولش را بدهند. آیا این رویه درست است؟»


وی در ادامه صحبت هایش به پرداخت تبعیض آمیز پول به یکی از مربیان استقلال اشاره کرد و گفت: «تنها به یکی از اعضای کادرفنی استقلال مبلغی از قراردادش پرداخت شده است. آن هم به خاطر اینکه این مربی از دوستان سبک دست محسوب می شود.»


امیری درباره قرارداد کرار نیز عنوان کرد: «سبک دست به کرار یک چک 500 میلیونی داد اما این چک برگشت خورد و باعث ناراحتی کرار از این مسئله شد. به جای چک 500 میلیونی به این بازیکن یک چک 250 میلیونی داده شد که آن هم به خاطر نداشتن مهر در پشت چک برگشت خورد. مشخص است که وقتی با روح و روان یک بازیکن اینگونه بازی می شود وی نمی تواند بر روی مسائل فنی متمرکز شود.»


معاون باشگاه استقلال با اشاره به اینکه بازیکنان خارجی این تیم هنوز محل ثابتی برای اسکان ندارند عنوان کرد: «این بازیکنان هر روز در یک هتل زندگی می کنند. با این شرایط بازیکن نمی تواند عملکرد خوبی در استقلال نداشته باشد. آن وقت عده ای تصور می کنند به جای بازیکن بزریلی کریم شیره ای را به استقلال آورده ایم.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «برای باشگاه بزرگی همچون استقلال زشت است که غذای بازیکنش تخم مرغ باشد یا با اتوبوس به تمرین برود. من اگر حرفی می زنم به خاطر این است که سالیان طولانی در استقلال بوده ام. بازیکنان استقلال از خودگذشتگی نشان دادند که با این شرایط هم اعتراضی نمی کنند اما نباید از این مسئله سوء استفاده کرد. اگر این مسائل ادامه پیدا کند از استقلال می روم زیرا نمی توانم ببینم حق بازیکنان استقلال اینگونه پایمال می شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه استقلال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب