دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 18:24

انتقاد استاندار کردستان از نبود عزم جدی برای مقابله با اعتیاد

استاندار کردستان گفت: کردستان جزو استان‌های سفید است اما رشد اعتیاد و معضلات اجتماعی از جمله طلاق و فساد نشان از آن دارد که به طور جدی با آن برخورد نشده است.
کد خبر : 349328
L3VwbG9hZC9TSDk2L0lNR18wODA5LkpQRw==.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: تلاش‌های زیادی انجام می‌شود اما موازی‌کاری و پراکنده‌کاری و شاید بی‌توجهی دستگاه‌های مسئول و بی‌تفاوتی سایر دستگاه‌ها موجب شده نتیجه مطلوب حاصل نشود. 


استاندار کردستان با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در پیشگیری و مقابله با اعتیاد، خواستار همراهی و همکاری هرچه بیشتر آنها شد و به‌ویژه از شبکه استانی صدا و سیمای کردستان خواست در لابه‌لای برنامه‌های موفق (پرمخاطب) خود به این موضوع بپردازد. 


مرادنیا با تأکید بر اینکه صرف تشکیل جلسه و ارائه گزارش مشکلی را حل نخواهد کرد؛ تشکیل کمیته‌های مختلف و ارائه راهکار برای حل معضل اعتیاد را الزامی دانست. 


مرادنیا با گله‌مندی از عدم برخورد جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، بر لزوم مقابله نیروی انتظامی با خانه‌های تیمی نیز تأکید کرد. 


وی بیکاری معتادان پاک را مسئله‌ای مهم عنوان کرد و افزود: برای حل این مشکل باید از اعتبارات در اختیار تمام دستگاه‌ها استفاده کنیم. 


استاندار کردستان در خاتمه تاکید کرد: اعتبارات صرف شده در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد باید به سمت و سویی هدایت شود که برای جامعه نتیجه‌بخش باشد.


انتهای پیام/4117/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته