دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همتی خبر داد:

راه‌اندازی نظام پیشنهاد، انتقاد و پاسخگویی جامع دانشگاه آزاد

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع و برخط در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 349170
636819626117401903.jpg

به‌گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه بررسی، تجمیع، هماهنگ‌سازی و به‌روزرسانی نظام‌های پاسخگویی دانشگاه آزاد اسلامی و تبدیل آن به نظام جامع با حضور بهروز طهماسب‌کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، عنایت‌الله ملکی‌تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، علی فقیه مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه، بهزاد نخکوب مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعید علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی، محمدرضا اردکانی سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی، محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان، سیدهادی سیدفضلی سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف سازمان مرکزی برگزار شد.


حاضران در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت نظام‌های پاسخگویی بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به مراجعه‌کنندگان، پیشنهادهای خود را برای بهبود ارائه خدمات مطرح کردند و مقرر شد به منظور پاسخگویی مطلوب و شایسته به جامعه دانشگاه آزاد اسلامی، جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت موجود و اصلاح و بهینه‌سازی سامانه‌های پاسخگویی به ذی‌نفعان دانشگاه در سراسر کشور به‌صورت برخط و جامع، صورت گیرد. بر این اساس، قرار شد کمیته‌ای به ریاست ملکی‌تبار و به دبیری علیزاده تشکیل شود.


همتی در تشریح این جلسه گفت: ارائه خدمات مطلوب در جهت پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، دریافت پیشنهادها و انتقادات دانشجویان و خانواده آنان، استادان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دغدغه‌های مسئولان این دانشگاه است؛ به این منظور در جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد که سیستم‌های مختلف پاسخگویی و رسیدگی به شکایات که در دانشگاه فعال است، مورد بررسی قرار گرفته تا با تجمیع آنها علاوه بر جلوگیری از عملکرد جزیره‌ای، یک نظام پیشنهاد، انتقاد و پاسخگویی جامع و برخط در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شود.


وی ادامه داد: در این نظام پاسخگویی، تمامی مراحل ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاعات و نتیجه نهایی شکایت‌ها، پیشنهادها و سؤالات مطرح شده با حفظ هویت کاربران در سامانه قابل رصد و پیگیری خواهد بود و با پیاده‌سازی این نظام، علاوه بر سرعت و دقت بیشتر در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها، از مراجعه حضوری ارباب‌رجوع  به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی جلوگیری خواهد شد.


دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این نظام یک سامانه کامل برای پاسخگویی به سؤالات، رسیدگی به شکایت‌ها، دریافت پیشنهادها و انتقادات طراحی خواهد شد که براساس آن دسترسی به این نظام پاسخگویی از همه راه‌های ارتباطی همچون فضای وب، تلفن، پیام کوتاه و اپلیکیشن‌های تلفن همراه امکان‌پذیر خواهد بود.


انتهای پیام/4116/ 4007/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب