دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صبح امروز؛

یازدهمین همایش جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم آغاز شد

یازدهمین همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر : 349095
۲۰۱۹۰۱۰۲_۰۸۲۹۳۷.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، یازدهمین همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد صبح امروز در قم آغاز به کار کرد.


به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی موضوع این اجلاس راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی انتخاب شده است که به مدت دو روز ۴۰۰ تن از علمای بلاد در این خصوص بحث و تبادل نظر خواهند کرد.


سه کمیسیون متناسب با این موضوع برای اجلاس در نظر گرفته شده که یکی کمیسیون حوزه و روحانیت است و به موضوعاتی همچون عملکرد روحانیت در راستای انقلاب، وظایف حوزه و روحانیت در قبال نظام، نقشه راه روحانیت در صیانت و پاسداری از نظام اسلامی و راهکاری های ارتقای فعالیت‌ها و تأثیرگذاری روحانیت در جامعه می‌پردازد.


کمیسیون دیگر صیانت و امنیت است که تهدیدات و چالش‌های پیش روی نظام و انقلاب را شناسایی کرده و راهکارهای حراست از انقلاب در برابر دشمنان و بهره‌برداری از فرصت‌‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.


در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز مباحث مربوط به دستاوردهای نظام اسلامی، زمینه‌سازی برای ایجاد انسجام در بین آحاد جامعه و نقشه راه برای متولیان فرهنگی و تبلیغی با توجه به تهدیدات مورد بررسی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته