دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 08:56

در ادامه مسابقات هفته پنج لیگ، تراکتورسازان برد می‌خواهند، دایی به دنبال اولین پیروزی

شاگردان اولیویرا با توجه به عملکردشان در چهار هفته ابتدایی، در پنچمین بازی خود در لیگ برتر به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی مقابل استقلال خوزستان هستند.
کد خبر : 34907

به گزارش خبرنگار وزشی خبرگزاری آنا، چهار دیدار باقی‌مانده از هفته پنجم لیگ برتر فردا(چهارشنبه) در حالی انجام می‌شود که تراکتورسازی و ذوب‌آهن دو تیم مدعی لیگ چهاردهم میزبان تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال اهواز هستند.


در هفته گذشته تراکتورسازی شکست ناباورانه‌ای را مقابل پدیده متحمل شد. این تیم در هفته پنجم میزبان استقلال خوزستان است. استقلال خوزستان که تا پایان هفته چهارم در رده دوم جدول قرار دارد قصد دارد با کسب امتیاز مقابل تراکتور‌سازی همچنان به این حضور در صدر ادامه دهد.این تیم بازی مقابل تیم‌های بزرگ را به خوبی بلد است.


پس از استعفای خطیبی از سرمربیگری سیاه‌جامگان‌، این تیم در بازی مقابل راه‌آهن سعید رمضانی را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت خود می‌بیند. سیاه‌جامگان در چهار بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب نکرده است. شاید رضا مهاجری به خوبی از ظرفیت سیاه‌جامگان باخبر بود که سرمربیگری این تیم را برای حضور در لیگ برتر نپذیرفت. راه آهن نیز با بردی که در هفته گذشته مقابل صبای قم کسب کردند از رویارویی با تیم سیاه‌جامگان هیچ هراسی نخواهند داشت.


مصاف تیم‌های ذوب آهن و استقلال اهواز می تواند حواشی زیادی به دنبال داشته باشد. زیرا نتایج این دو تیم در هفته گذشته تحت تاثیر اشتباهات داوری بود و اگر در این بازی کوچکترین اشتباه داوری صورت بگیرد مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ذوب آهن می خواهد با شکست استقلال اهواز به سیر صعودی خود ادامه بدهد. اما استقلال اهواز نیز تیمی نیست که به آسانی بتوان آن را مغلوب کرد.


یکی از تیم هایی که هنوز نتوانسته بردی را در لیگ برتر کسب کند صبای قم است. کمتر کسی می توانست پیشن بینی کند تیمی که سرمربیگری آن بر عهده علی دایی است و بازیکنان مطرح بسیاری را در اختیار دارد از چهار بازی خود تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد. هنوز این تیم بردی را در لیگ کسب نکرده است‌. صبایی‌ها در بازی مقابل پدیده به دنبال طلسم‌شکنی هستند و تنها کسب سه امتیاز این بازی است که آنان را راضی ‌خواهد کرد. در سوی دیگر میدان تیمی قرار دارد که توجه به بردی که در هفته گذشته مقابل تراکتورسازی کسب کردند هراسی از رویارویی با صبا نخواهند داشت.


مصاف تیم های استقلال تهران و نفت تهران نیز به دلیل حضور تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا نیز 20 شهریور برگزار خواهد شد.


چهارشنبه 4 شهریور 94


تراکتورسازی تبریز - استقلال خوزستان / ساعت 18:15


حمید حاج ملک- تورج عیوض محمدی- بابک عباسقلی- هادی حاج عباسی، ناظر داوری: فریدون اصفهانیان


ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز / ساعت 19:10


مهدی سیدعلی – بابک داوری – امیر آشور ماهانی – محمدحسین ترابیان- ناظر داوری: جواد تقی‌پور


صبای قم – پدیده خراسان


اشکان خورشیدی – مجید ویشگاهی – علی اکبر عظیم پور – جمشید محمدی، ناظر داوری: هدایت ممبینی


سیاه جامگان – راه آهن تهران / ساعت 17:30


قاسم واحدی – هادی طوسی – عبدالرسول ذورقی – حسن اکرمی، ناظر داوری: علیرضا یزدانی



جدول لیگ برتر پیش از آغاز هفته پنجم



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته