دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 10:43
غفاری ابراز امیدواری کرد

گسترش مفاهیم بلند کلام خدا در صحن علنی دانشگاه‌ها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ابراز امیدواری کرد که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی شاهد گسترش بیش از پیش مفاهیم بلند کلام خدا در صحن علنی دانشگاه‌ها باشیم.
کد خبر : 34906

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام عباسعلی غفاری در اختتامیه جشنواره بزرگ تربیت رمضانی که با حضور خانواده‌های اعضای هیات علمی و کارکنان واحد قائم‌شهر برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره ابتکاری تربیت رمضانی حاصل همدلی و همکاری بسیار خوب مسئولان و متولیان فرهنگی واحد قائم‌شهر است که موجب شد تا این جشنواره با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شود.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، برگزاری جشنواره تربیت رمضانی را فرصت مناسبی برای همدلی و مهرورزی در بین خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: امیدوارم با تلاش دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی شاهد گسترش بیش از پیش مفاهیم بلند کلام خدا در صحن علنی دانشگاه‌ها باشیم.


دکتر محمدرضا باقرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر نیز در این مراسم با اهدای لوح از برگزیدگان جشنواره بزرگ تربیت رمضانی قدردانی کرد.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر و دبیر این جشنواره با قدردانی از مشارکت بی‌بدیل حوزه‌های مختلف دانشگاه و حمایت‌های ریاست واحد در راستای تمهید مقدمات و ایجاد زمینه‌های مناسب برگزاری بهینه این جشنواره به ارائه گزارشی از جشنواره پرداخت و گفت: جشنواره تربیت رمضانی برای نخستین بار با هدف احیا و ترویج فرهنگ زندگی قرآنی به عنوان تنها روش بهره‌مندی از هدایت خاصه و به منظور ‏جذب و پرورش استعدادهای اعضای هیات علمی و کارکنان و همچنین معرفی روزه اولی‌های خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار ‏شد.‏


عبدالهادی رضایی افزود: بیش از 90 اثر در زمینه‌های مقاله‌نویسی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی و نقاشی، ساخت و تولید کلیپ و تیزر سینمایی، شعر و ادب، با موضوع روزه، نماز، دعا و نیایش، رمضان الکریم، قرآن و اهل بیت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از انجام داوری، ‏تعداد 14 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.


وی ادامه داد: تجلیل از روزه اولی‌ها ویژه فرزندان استادان و کارکنان واحد قائم‌شهر یکی از بخش‌های ابتکاری این جشنواره بودکه از 6 فرزند استادان و کارکنان واحد که به سن تکلیف رسیده‌اند تقدیر شد.


رضایی با قدردانی از کارشناسان حوزه دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم‌شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم با بهره‌گیری از تجربیات این جشنواره، آن را به صورت کامل‌تر و حتی به صورت منطقه‌ای و کشوری به اجرا درآوریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته