دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصویب راه‌اندازی یازده کانون و 103 برنامه فرهنگی و هنری در واحد اندیمشک

پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با حضور تمامی اعضا برگزار شد و راه‌اندازی یازده کانون و 103 برنامه فرهنگی و هنری در آن تصویب شد.
کد خبر : 34877

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد اندیمشک در پنجمین جلسه شورای فرهنگی این واحد، دهه مبارک کرامت را تبریک گفت و اظهار کرد: این دهه، تداعی کننده عشق و الفت است، یادآور مهر و وفای زینب‌گونه یک خواهر به برادر جلیل القدرش است.


دکتر امین‌رضا جمشیدی افزود:‌ وجود حرمین شریف حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در کشور عزیزمان نعمت و برکاتی است که نصیب اهل معرفت شده و همچنین فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در میان مسلمان است.


در این جلسه و در راستایی تحقق اهداف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یازده کانون درخواست شده از سوی دانشجویان و یکصد و سه عنوان برنامه فرهنگی و هنری پیشنهاد دفتر فرهنگ اسلامی واحد اندیمشک و همچنین برگزاری اردوهای زیارتی دانشجویان و کارکنان به مشهد مقدس تصویب شد.


در ادامه، برنامه و تقویم فرهنگی واحد اندیمشک که در هشت محور ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که از سوی کارشناسان دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی برنامه‌ریزی و تدوین شده بود، مورد ارزیابی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته