دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر جعفری:

سوابق برجسته آیت‌الله آملی موجب پویایی مجمع تشخیص می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی انتصاب آیت‌الله صادق آملی لاریجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت و آن را موجب پویایی این نهاد عنوان کرد.
کد خبر : 348748

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، انتصاب آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام  را تبریک گفت.


متن این پیام تبریک به شرح ذیل است.


انتصاب حضرت‌عالی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که نشان از حُسن اعتماد معظم‌له به آن فقیه وارسته و انقلابی دارد تبریک عرض می‌کنم.


این پیام می‌افزاید: بی‌تردید سوابق برجسته و درخشان در شورای نگهبان، تجارب مدیریتی ارزنده در قوه قضائیه و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و فکری جناب‌عالی، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری‌بخش آن جناب در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحول و پویایی این نهاد در پیشبرد اهداف والا و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی خواهد بود. ان‌شاءالله


در پایان این پیام آمده است: از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته