دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بوفون:

پیروزی برابر یوونتوس را جشن می‌گیرم/ پول اولویت من نیست

دروازه‌بان پرافتخار ایتالیایی در گفتگو با کوریه‌ ره‌ دلا‌ سرا تأکید کرده به خاطر پول به پاریسن ژرمن ملحق نشده است.
کد خبر : 348746
photo_2018-12-31_17-04-04.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جان لوییجی بوفون در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی خود با روزنامه ایتالیایی «کوریه‌ ره‌ دلا‌ سرا» عنوان کرده است: "اگر در اروپا با یوونتوس روبرو شویم، حس عجیب و زیبایی برای من خواهد داشت. اگر این اتفاق رخ دهد، من به ورزشگاهم، به میان هوادارانم باز خواهم گشت، به جایی برمی‌گردم که احساسات زیادی را تجربه کردم. یک تجدید دیدار خواهد بود. من هیچ‌وقت رؤیاها و اهدافم را فدای پول نمی‌کنم. اگر پول نخستین اولویت من بود می‌توانستم خیلی زودتر از یوونتوس جدا شوم. پول مهم است اما اولویت اصلی من نیست. 


بوفون در رابطه با رویارویی احتمالی با یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان گفته است: اما اگر در فینال روبرو شویم، برایم لحظه بسیار سختی خواهد بود چراکه باید فضا را مدیریت کنم و علاوه بر آن در صورت پیروزی، می‌خواهم با خیال راحت جشن بگیرم.


دروازه‌بان ایتالیایی پاریسن ژرمن هم‌چنین گفته است: یوونتوس هیچ‌گاه از نبود من ضربه نخواهد خورد. تصمیمات باشگاه بسیار درست بوده و به سختی می‌توان یک انتخاب غلط را در یووه پیدا کرد. قطعاٌ یوونتوس جز اصلی‌ترین مدعی‌های قهرمانی است. اما همیشه قوی‌ترین تیم، به‌خصوص در رقابت‌های این‌ چنینی، برنده نخواهد بود؛ گاهی اوقات نترس‌ترین و دلیرترین تیم‌ها پیروز می‌شوند!"


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته