دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 16:59
کوتاه از واحدهای چابهار، شاهرود، نیشابور، تبریز، تهران مرکزی و تهران جنوب

از حضور دانشگاهیان در جنگل ابر تا قدردانی سردار نقدی از کانون بسیج اساتید

جلسه ویژه برگزاری طرح ولایت و اردوهای جهادی دانشجویان با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان و علیپور جانشین بسیج دانشجویی استان و میرشکار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان چابهار، رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های شهرستان چابهار در محل سالن کنفرانس واحد چابهار برگزار شد.
کد خبر : 34871

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون اداری و مالی واحد چابهار در این جلسه به تبیین سیاست‌های فرهنگی دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی ماندگار از اولویت‌های اصلی دانشگاه است.


دکتر محمود سینایی با توجه به وظیفه دانشگاه در پرورش نیروی انسانی خلاق، کار آفرین و بادانش نقش دانشگاه در اثرگذاری فرهنگی را خطیر و با اهمیت دانست.


کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان هم با تبیین اهداف و نقش بسیج دانشجویی شرح اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری طرح ولایت و اردوهای جهادی را بیان و خواستار حمایت مادی و معنوی دانشگاه‌ها برای برپایی هرچه پربارتر این اردو در سطح شهرستان چابهار شد.


برگزاری اردوی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در یکی از قطب‌های توریستی ایران


اردوی فرهنگی تفریحی جنگل ابر به همت دفتر فرهنگ اسلامی و معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای کارکنان و استادان این دانشگاه برگزار شد.


مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در این اردو که در یکی از خوش آب و هواترین و قطب توریستی ایران یعنی جنگل ابر و برای 150 نفر از کارکنان و استادان برگزار شد برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی اجرا شد.


حجت الاسلام احمد نظری افزود: در این اردو که هدف آن ایجاد روحیه مضاعف و رفع خستگی از کارکنان و استادان و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی است، کارکنان در جوی صمیمی و بدور از دغدغه‌های اداری به تبادل نظر و همفکری می‌پردازند و این خود یکی از محسنات برگزاری چنین برنامه‌هایی است.


وی خاطرنشان کرد : در طول 2 روز برگزاری این اردو همچنین اعضای هیات رئیسه دانشگاه در جمع کارکنان و استادان حضور یافتند.


نظری گفت: این اردو همه ساله از سوی دفتر فرهنگ اسلامی و با مشارکت سایر حوزه‌ها در مناطق زیبا و توریستی اطراف شاهرود برگزار می‌شود که مورد استقبال خوبی از سوی کارکنان و استادان قرار می‌گیرد.


مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجرای برنامه‌های طنز و ... از جمله مواردی بود که در این اردوی دو روزه برگزار شد.


قدردانی سردار نقدی از کانون بسیج اساتید نیشابور


در شانزدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در سالن همایش‌های صدا و سیمای مشهد مقدس با عنوان«الزامات سیاسی تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین المللی» از 17 کانون بسیج اساتید کل کشور از جمله بسیج اساتید شهرستان نیشابور قدردانی شد.


دکتر عباس علی حلاجی مسئول کانون بسیج اساتید نیشابور با بیان اینکه این کانون 239 استاد بسیجی دارد با توجه به برخی فعالیتهای این کانون، گفت: تربیت استاد برای تبیین و روشنگری آسیب های ماهواره، نمایشگاه دستاوردهای علمی سایبری بسیج اساتید نیشابور، راهکارهای عملی سبک زندگی ازجمله فعالیت‌های این کانون است.


حلاجی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور است و کتاب‌های واژگان خرد، چشمه خورشید­ها، هشت گنجینه وارستگی، عرشی نه فرشی به قلم وی به رشته تحریر درآمده است.


نخستین شماره خبرنامه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتشر شد


نخستین شماره از بولتن داخلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به شیوه جدید به چاپ رسید.


بولتن داخلی این دانشگاه براساس بخشنامه حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی بوده که به منظور وحدت رویه در حوزه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی صادر و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده و هر 10 روز منتشر خواهدشد.


براساس این بخشنامه، اخبار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به همراه خبرنامه واحد تبریز چاپ و به صورت بولتن در اختیار کارکنان، استادان و دانشجویان قرار می‌گیرد.


برگزاری کارگاه دانش‌افزایی ویژه استادان واحد تهران مرکزی


به همت مرکز هم اندیشی دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی کارگاه دانش‌افزایی ویژه استادان این واحد دانشگاهی در مشهد مقدس برگزار شد.


کارگاه سه روزه دانش افزایی ویژه استادن واحد تهران مرکزی با حضور 60 نفر از استادان و نخبگان دانشگاهی با هدف ارتقاء سطح علمی، ایجاد وحدت رویه و هم‌اندیشی بین استادان در مشهد مقدس برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی دکتر سید مهدی ساداتی‌نژاد در زمینه«اندیشه‌های سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی» و دکتر محمد کاظم فرقانی به بحث و سخنرانی پرداختند.


از جمله برنامه‌های فرهنگی در این سفر علمی و زیارتی می‌توان از زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع)، سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی در رواق دارالهدایه، مداحی مداحان آستان قدس و بازدید از نمایشگاه آفتاب حرم نام برد.


مراسم اختتامیه این کارگاه که با حضور دکتر نوابخش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و حجت‌الاسلام ابوالقاسم طیبی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد و به استادان شرکت کننده در این کارگاه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


انتشار فصلنامه Journal of Language and Translation در واحد تهران جنوب


با تلاش و همکاری همکاران دفتر انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هشتمین شماره فصلنامه Journal of Language and Translation (Volume 4 – Number 2(8) – 2014) به مدیر مسئولی احمد محسنی و سردبیری حسین وثوقی منتشر شد.


این فصلنامه در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده و شامل 8 مقاله به زبان انگلیسی است. استادان، پژوهشگران و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی: TTLT.azad.ac.irمراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته