دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی مهندسی عمران از مهر 94 در واحد ماهشهر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از تصویب رشته کارشناسی مهندس عمران در واحد ماهشهر و پذیرش دانشجو در این رشته تحصیلی از مهر 95-94 در مقطع کارشناسی پیوسته خبر داد.
کد خبر : 34867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مازیار نوعی با توجه به تصویب رشته کارشناسی مهندسی عمران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از مهر 94 و از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در رشته کارشناسی مهندسی عمران دانشجو می‌پذیرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کرده و با تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و در زمان ثبت‌نام نهایی به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و با تحویل مدارک ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.


نوعی با توجه به این که زمان ثبت‌نام حضوری از متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: از نیم‌سال تحصیلی مهر 94 کلاس‌های درسی رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته