دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 09:02
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران:

خدمات جامعه پزشکی ارزشمند و فراموش نشدنی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تبریک روز پزشک گفت: خدماتی که جامعه پزشکی ارائه داده بسیار بزرگ و ارزشمند و فراموش نشدنی است.
کد خبر : 34863

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در مراسم روز پزشک و گرامیداشت مقام ابوعلی سینا با بیان اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند، افزود: پزشکان در تمام عمر خود برای نجات انسان در برابر درد و بیماری ایثار می‌کنند.


وی با توجه به پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه از ابتدا به منظور تربیت نیروی توانمند و متخصص مورد نیاز جامعه تصمیم به ورود در عرصه پزشکی گرفت.


نیازآذری با بیان اینکه جذب دانشجوی در رشته‌های پزشکی به هیچ وجه برای مسائل مالی نیست، ادامه داد: مخارج دانشجویان پزشکی بیشتر از شهریه‌های پرداختی آنها است اما رسالت این دانشگاه بر توسعه علم و تربیت نیروی مورد نیاز کشور و تامین سلامت جامعه است.


وی با توجه به افزایش سطح تحصیلات در جامعه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزشمندی در کل کشور داده است و نیمی از بار توسعه تحصیلات را بر عهده دارد.


وی گسترش تحصیلات تکمیلی و تخصصی را بخشی از این برنامه و خدمات این دانشگاه عنوان کرد و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با تعداد قابل توجهی هیات علمی و کارمند فرصت مناسبی را برای تحصیلات در مقاطع تکمیلی در داخل کشور فراهم کرده است.


نیازآذری با بیان اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی فقط از طریق آزمون سراسری است، ادامه داد: دانشجویان پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی به هنگام فارغ التحصیلی با دانشجویان دانشگاه‌های دولتی رقابت می‌کنند و موفقیت آنها در مرتبه‌های بالاتر نشان از کیفیت آموزشی در این دانشگاه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته