دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 08:56

قدردانی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در اقامه نماز

با توجه به امتیازات کسب شده از سوی واحد گرگان در ارزیابی سال 93 عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در اقامه نماز قابل قدردانی شناخته شد.
کد خبر : 34860

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان در نشست بررسی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به گزارش هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز به دستگاه های اجرایی استان در دوره ارزیابی سال 93، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی استان گلستان بر اساس «نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز» هر ساله مورد بررسی ارزیابی قرار می‌گیرد.


قاسم محمدی با توجه به رشد مناسب فعالیت های اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و کسب امتیاز مناسب و عنوان قابل تقدیر از سوی این واحد دانشگاهی گفت: دستگاه های اجرایی استان گلستان براساس نظام جامع در 5 بخش "مدیریت"، "خط مشی و راهبرد"، "مدیریت منابع انسانی"، "همکاری ها و منابع" و"نتایج و دستاوردها" ارزش‌گذاری می‌شوند.


مشاور استاندار با تاکید بر ضرورت تجلیل از فعالان و خادمان نماز بیان کرد: مطرح شدن نماز در عرصه مطالعات و تحقیقات علمی و بهره گیری از نتایج این تحقیقات در شناسایی و کاهش عوامل تضییع نماز می‌تواند مسیر موفقیت دستگاه های اجرایی را در توسعه امر نماز هموار سازد.


مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان اجرای طرح «یاوران نماز» را به عنوان یکی از راهکارهای بهره‎گیری از ظرفیت ‎های مردمی برای ترویج فرهنگ نماز خواستار شد و گفت: امید است با اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان که با هدف اشاعه فرهنگ نماز و بخصوص نماز اول وقت برگزار خواهد شد با بهره گیری از راه کارهای تبلیغی، ترویجی گام های موثر در این زمیته برداشته شود.


دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز در این نشست بر بررسی دقیق جدول امتیازات دانشگاه در سیستم ارزیابی ستاد اقامه نماز تاکید کرد و افزود: با آسیب شناسی مناسب جهت رفع کاستی ها اقدام و جلسات این ستاد در سطح واحد گرگان به طور مستمر برگزار خواهد شد .


رییس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ نماز در بین آحاد دانشگاهیان گفت: ترویج فرهنگ نماز از مهمترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و همواره بر اهتمام به این امر تاکید شده است.


ساطعی تصویب و اجرای طرح های ماندگار فرهنگی با هدف تقویت جایگاه اقامه نماز اول وقت در بین خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را با تولید آثار علمی، پژوهشی و هنری فاخر همسو دانست و افزود: در این مسیر تمام توان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به کار گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته