دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1397 - 10:22
رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

9 دی آتش فتنه‌گران را خاموش کرد/ لزوم برخورد جدی با پدیده قاچاق

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مأموریت‌های ویژه و حساس پلیس در همه زمینه‌ها گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مطالبات اصلی رهبری است.
کد خبر : 348541
654.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرلشکر محمدحسین باقری در جلسه جمع‌بندی ارزیابی و نظارت عالی ستادکل نیروهای مسلح از فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه با بصیرت و آگاهی به‌خوبی احساس کردند که نظام به حضورشان در صحنه نیاز دارد لذا با حضور خود آتش فتنه‌گران را خاموش کردند.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی همچون برقراری امنیت را بر عهده دارد، افزود: امنیت و آرامش جزء اولویت اول حکومت‌ها محسوب می‌شود؛ تهدیدات در نظام اسلامی که یک نظام سربلند است با دیگر کشورها قابل قیاس نیست و این امر اهمیت کار ناجا را دوچندان می‌کند.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وظیفه ما جهاد و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به نظام و پاسداری از خون شهداست، گفت: شرط نصرت الهی این است که ما در راه خدا مخلصانه عمل کنیم و آنچه در توان داریم، به کار گیریم.


باقری با اذعان به اینکه ایران اسلامی با همه عداوت و توطئه‌افکنی دشمنان و معاندان، سربلند مسیر آرمانی‌اش را طی می‌کند، ادامه داد: امنیت حاکم بر کشور با تلاش مجموعه نظامی و انتظامی محقق شده است.


وی با تأکید بر اینکه برداشت ستادکل از ناجا مثبت است و اقدامات نیروی انتظامی طی سالیان اخیر رو به رشد بوده است، گفت: برخی نیروها تجهیزات محور  هستند اما ناجا، نیرویی محسوب می‌شود که بیش از همه به نیروی انسانی متکی است.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید در جذب نیروی انسانی دقت شود و افراد متدین، متعهد، اصیل، معتقد و گوش به فرمان ولایت جذب بدنه ناجا شوند، تصریح کرد: آموزش، نگهداشت و صیانت از نیروهای انسانی در ناجا مورد تأکید است؛ از طرفی آموزش و تربیت دو بازوی ارتقاء توان نیروی انسانی است.


باقری به مأموریت‌های متعدد نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: صحنه‌هایی که ناجا در آن وارد عمل می‌شود بسیار سخت و حساس است؛ همچنین مبارزه با قاچاق از مطالبات مهم و اصلی رهبر معظم انقلاب بوده و نیروی انتظامی پرچمدار مبارزه با این پدیده شوم است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته