دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر ورزشی اینترمیلان:

مورینیو در برنامه‌های اینترمیلان نیست

مدیر ورزشی اینترمیلان، تلاش باشگاهش برای استخدام خوزه مورینیو را تکذیب کرد.
کد خبر : 348470
gettyimages-100354919.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پیرو اسیلیو مدیر ورزشی اینترمیلان در گفتگوی اخیرش، تلاش برای استخدام خوزه مورینیو مربی اخراج شده از منچستریونایتد را رد کرد و اذعان داشت باشگاه از اسپالتی حمایت می‌کند.


اینتر اکنون با اسپالتی و در نیم فصل اول سری‌آ در رده سوم سری‌آ قرار دارد و 14 امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی و رفتن آ‌نها به لیگ اروپا سبب شده تا فشارها روی اسپالتی بیش از پیش شود و از آن‌جایی که مورینیو هم فعلاً فعالیتی ندارد، بحث جانشینی مربی پرتغالی به جای اسپالتی مطرح شده است. اما اسیلیو این موضوع را تکذیب کرده است:


«مورینیو؟ او تحت نظر ما قرار ندارد. جای تعجب ندارد که ما اکنون در حال صحبت درباره او هستیم، چرا که اکنون همه در حال صحبت درباره وی هستند، اما ما به اصول کار حرفه‌ای و اخلاقی پایبند هستیم. پروژه ما با اسپالتی یک سال و نیم است که جریان دارد و در سالهای پیش رو نیز ادامه خواهد داشت. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اینتر را به روزهای خوب خود بازگردانیم.»


مورینیو که در سال‌های گذشته با اینتر به قهرمانی در سری‌آ، جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان رسید، بعد از اخراج از یونایتد، شغلی را نپذیرفته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته