دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کریمی در گفتگو با آنا:

«والتر اشتوما» با روش‌های نوین پزشکی به ایران می‌آید

مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پروفسور والتر اشتوما با روش‌های نوین پزشکی برای درمان تومور و صرع جامعه ایثارگر به ایران می‌آید.
کد خبر : 348464
0000000000000000.jpg

امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره پایش سلامت و درمان جامعه شاهد و ایثارگر گفت: هر ساله برای درمان جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر از برجسته‌ترین پروفسور‌ها و متخصصین پزشکی جهان دعوت به‌عمل می‌آوریم.


مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: دعوت از تیم ‌های برجسته و متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی علاوه بر صرفه‌جویی ارزی در اعزام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به خارج از کشور، برای پزشکان و جراحان و دانشجویان پزشکی جنبه آموزشی دارد.


وی اظهار کرد: در آخرین دعوتی که از پروفسور «والتر اشتوما» از کشور آلمان داشتیم، از دکترمریم خالقی‌قدیری نیز دعوت کردیم که پروفسور اشتوما را در سفر به ایران همراهی کند تا در یک کار مشترک پزشکی بین آلمان و ایران، جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگری که از تومور‌ و بیماری صرع رنج می‌برند مورد عمل جراحی قرار گیرند. کریمی ادامه داد: جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگری که از بیماری تومور مغزی و یا صرع رنج می‌برند توسط این تیم مشترک پزشکی به سرپرستی پروفسور والتر اشتوما با روش‌های جراحی‌ نوین از 10 تا 14 اسفند در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) جراحی و درمان می‌شوند.


وی یادآور شد: جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگری که متقاضی درمان توسط این تیم پزشکی هستند به بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سکونت خود مراجعه کرده و تقاضای خود را اعلام کنند.


انتهای پبام/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته