دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 16:54
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

قضات در حوادث اخیر اردبیل و ممسنی نقشی نداشتند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حوادث اخیر اردبیل و ممسنی گفت: قضات در این دو حادثه نقشی نداشتند، اما با وجود هجمه رسانه‌ای سنگین علیه خود، به لحاظ حفظ اسرار و رازداری، سکوت کرده و همه دلایل و مستندات را در پرونده مربوطه حفظ کردند.
کد خبر : 34829

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج به مناسبت روز پزشک در جمع پزشکان حاضر در بازرسی‌ کل بهداشت و درمان سازمان بازرسی حضور یافت.


سراج در این دیدار که با حضور علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا که به نام روز پزشک نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: این روز را به همه پزشکان، به‌ ویژه همکاران پزشک حاضر در سازمان تبریک می‌گویم.


وی با بیان اینکه پزشکان حاذق، متعهد و دلسوزی در کشور داریم، گفت: پزشکان ما جزو نخبگان و فرهیختگان جامعه محسوب می‌شوند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور، پزشکان ایرانی را در سراسر دنیا به نام دانست و به خدمات جامعه پزشکی در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پزشکان در زمان جنگ نیز خدمات زیادی ارائه کردند و پس از آن نیز به رفع نیازهای درمانی جانبازان پرداختند و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب کردند.


سراج با اشاره به حوادث اخیر اردبیل و ممسنی اظهار کرد: قضات در این دو حادثه نقشی نداشتند، اما با وجود هجمه رسانه‌ای سنگین علیه خود، به لحاظ حفظ اسرار و رازداری، سکوت کرده و همه دلایل و مستندات را در پرونده مربوطه حفظ کردند.


وی عنوان کرد: جامعه قضات با جامعه پزشکی مشترکاتی دارند، هر دو پذیرای بیماران هستیم؛ اما بیمار پزشک راستگوست و حقیقت را بیان می‌کنند ولی بیمار قاضی دروغگوست و حقیقت را کتمان می‌کند و قاضی از بین اظهارات دو آگاه به موضوع باید حقیقت را کشف کند که این کار فوق‌العاده سخت و دشوار است.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه علاقمندم ارتباط تنگاتنگی با جامعه پزشکان داشته باشیم، ابراز امیدواری کرد تا سازمان نظام پزشکی نیز در امر نظارت به وظیفه خود عمل کند.


سراج با اشاره به خدمات پزشکان حاضر در سازمان بازرسی کل کشور، عنوان کرد: همکاران ما علاوه بر تخصص پزشکی، تخصص نظارت و بازرسی نیز دارند.


وی با اشاره به مافیای دارو تصریح کرد: در بحث دارو مشکل جدی داریم و مافیای دارو در کشور سنگین است که باید به آن رسیدگی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته