دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 10:22
رئیس واحد کرمان تاکید کرد

توجه به گسترش مهارت‌آموزی در دانشکده‌های سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در مراسم معرفی معاون جدید سمای این دانشگاه بر گسترش مهارت‌آموزی در دانشکده‌های سما تاکید کرد.
کد خبر : 3482

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بابک آل طه با قدردانی از زحمات دکتر منتظری، خواستار توجه ویژه به توسعه مدارس و دانشکده‌ها شده است و گفت: توجه به توسعه و گسترش مهارت آموزی در دانشکده‌ها بسیار مهم است.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان نیز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شگفت‌انگیز خوانده و اظهار کرد: مردم ایران مثل همیشه پاسخ محکمی به اظهارات دشمنان انقلاب دادند.


حجت الاسلام حمید انصاریان با توجه به سر درگمی نسل جدید بدلیل دریافت اطلاعات گوناگون از منابع غیر موثقی مثل ماهواره و اینترنت تصریح کرد: این موضوعات و اتفاقاتی که به این دلیل دامن گیر کشورهای منطقه شده است وظیفه ما را در تربیت نسل جوان جامعه بیش از گذشته نشان می‌دهد.


وی ادامه داد: در نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا به خوبی تاکید ایشان به دریافت اطلاعات از منابع صحیح قابل توجه و تامل است.


به گزارش خبرنگار آنا، در مراسمی دکتر سیدحمید غفوری به عنوان معاون جدید سما در واحد کرمان معرفی و از زحمات دکتر مهدی منتظری تقدیر به عمل آمد. در پایان این جلسه نیز غفوری به بیان برنامه‌های خود در این سمت پرداخت.


سیدحمید غفوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیو‌تر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان است و در سوابق مدیریتی وی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و بردسیر و جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۸۰-مدیریت گروه کامپیو‌تر از سال ۱۳۸۳ الی ۱۳۹۰-مدیریت گروه مهندسی فن آوری اطلاعات از ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۰- معاونت سما از آبان سال ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۱- نماینده رئیس دانشگاه در تشکل های اسلامی و سیاسی دانشجویان از آبان ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۱و عضو کمیته ICT دانشگاه از سال ۱۳۸۹قابل مشاهده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب