دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1397 - 09:33
ملکی خبر داد:

کشف 107 کیلوگرم مواد مخدر در ایستگاه‌های راه‌آهن کشور

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف 107 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ایستگاه‌های راه‌آهن کشور در فصل پاییز و دستگیری 662 نفر در این زمینه حمل مواد مخدر خبر داد.
کد خبر : 348191
469.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، حشمت‌الله ملکی از کشف مواد مخدر توسط پلیس راه‌آهن کشور خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس راه‌آهن یزد برای مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط ریلی، هنگام کنترل مسافران قطار كرمان ـ تهران، به یکی  از مسافران مظنون شده و با بررسی بار همراه وی، موفق به کشف  16كيلو و 140گرم ترياک شدند.


وی افزود: مأموران پلیس راه‌آهن ایستگاه بافق نیز هنگام کنترل مسافران قطار بندرعباس ـ تهران، از کیف مسافرتی فردی مقدار تقريبی 7 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک كه به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های كوچک 300 سی سی آب معدنی جاسازی و سپس به گريس صنعتی آغشته بود، كشف کردند.


فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با بیان اینکه در امر مبارزه با مواد مخدر تعطیلی و خستگی معنی ندارد، افزود: طی 3 ماه سوم سال جاری 107 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط این پلیس از قاچاقچیان کشف شده است و 662 نفر به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس راه‌آهن سراسر کشور در این مدت دستگیر شدند که 81 درصد دستگیرشدگان مرد و 19 درصد زن بودند.


ملکی اضافه کرد: مأموران پلیس راه‌آهن با مهارت بالای خود و با افشای پیچیده‌ترین شگردهای قاچاقچیان که برای حمل مواد مخدر در خطوط ریلی استفاده می‌کنند، مواد مخدر را کشف و قاچاقچیان را ناکام می‌گذارند.


وی در پايان با توصیه به مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به‌عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند و پليس راه‌آهن در صورت کشف هرگونه اشياء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی  خواهد کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: تریاک مواد مخدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته