دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سراسر کشور برگزار شد؛

خروش مردم انقلابی ایران در یوم‌الله 9 دی

مراسم یوم‌الله 9 دی دقایقی پیش با حضور حماسی و پرشور ملت ایران در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 348178
787359_558.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مراسم یوم‌الله 9 دی دقایقی پیش با حضور حماسی و پرشور ملت ایران در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.


بزرگداشت یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه در تهران، همزمان با دیگر شهرستان‌ها، ساعت 10 صبح امروز در میدان امام حسین با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار سلامی، جانشین محترم فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شده است.


در مراسم تجدید میثاق عاشقان ولایت با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا، هزاران خبرنگار و عکاس رسانه‌های داخلی و خارجی حضور دارند و لحظه‌لحظه حضور لبیک‌گویان به فرمان رهبری را رسانه‌ای خواهند کرد و اقتدار ملی مردم ایران را به رُخ جهان خواهند کشاند. 


در ابتدای این مراسم آیاتی از کلا‌م‌الله مجید توسط محمدتقی نوران تلاوت شد و سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی به‌صورت گروهی اجرا شد و خیل جمعیت حاضر شعارهایی از جمله الله‌اکبر، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم، یا حسین، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر اسرائیل سر دادند.


همچنین قرائت شعر توسط مهدی فلاحتی؛ شاعر نوجوان آئینی کشور، اجرای سرود و همخوانی توسط گروه سرود محمد رسول‌الله(ص)، خواندن آهنگ «این عمار» و «منم باید برم» توسط میلاد هارونی و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط حاج صادق آهنگران  از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته