دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صباح زنگنه در گفتگو با آنا:

نابودی رژیم صهیونیستی سیاست کلان نظام است و تغییر نمی‌کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی از سیاست‌های کلان نظام است و ظریف اجازه ندارد از منظر خویش سیاست‌های کلان نظام را تفسیر کند.
کد خبر : 348170

صباح زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سخنان ظریف در گفتگو با یک نشریه فرانسوی که گفته بود جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال نابودی رژیم صهیونیستی نیست، گفت: نابودی این رژیم کودک‌کش همواره از سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و آقای ظریف اجازه ندارد از منظر خویش سیاست‌های کلان نظام را که راهبرد نظام محسوب می‌شوند، تفسیر کند.


وی ادامه داد: ما برای اینکه رژیم صهیونیستی را به پایان عمرش نزدیک کنیم از هر ابزاری که در اختیار داشته باشیم، استفاده خواهیم کرد. همچنین همیشه از جبهه مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کنیم تا اینکه این مردم مظلوم به حقوق واقعی خود برسند و سرزمینشان را بازپس گیرند.


کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ظریف در مقام وزیر امور خارجه موظف است سیاست‌های کلان نظام را پیگیری کند نه اینکه به‌گونه‌ای سخن بگوید که موجب سوءاستفاده دشمنان شود.


زنگنه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش امروز به‌طور علنی برابر قدرت نظامی و منطقه‌ای کشورمان اظهار عجز می‌کنند و برای اینکه نظام را تضعیف کنند به‌دنبال تحریف و کمرنگ کردن آرمان‌های مردمی نظام هستند که یکی از این آرمان‌ها مبارزه با استکبار و نابودی رژیم اشغالگر قدس است، لذا سخنانی که ظریف عمداً و یا سهواً مطرح کرده، دقیقاً همان راهبرد دشمن است و باید وزیر امور خارجه کشورمان که به خوبی می‌داند کلمات هرکدام در روابط بین‌الملل معنا و مفهوم خاص خود را دارند در به کار بردن آن‌ها نهایت دقت را داشته باشد و بداند که نابودی این رژیم راهبرد نظام است و با آمدن و رفتن دولت‌ها تغییر نخواهد کرد.    


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته