دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 16:50
دبیر هیات امنای استان بوشهر:

گسترش تحصیلات تکمیلی از مطالبات جدی دهه اخیر جامعه است

دبیر هیات امنای استان بوشهر با تاکید بر اینکه در دهه اخیر گسترش تحصیلات تکمیلی یکی از مطالبات جدی جامعه است، بیان کرد: بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پرچمدار گسترش تحصیلات تکمیلی پاسخگوی نیازها و مطالبات است.
کد خبر : 34816

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر یوسف قیصری در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که صبح امروز در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: در دو دهه گذشته یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان و والدین آنها راه یافتن به دانشگاه و مراکز آموزشی بود.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با پیشنهاد تاریخی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حمایت‌های معنوی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آن روز توانست با موفقیت پاسخگوی نیازها و خواسته‌های آن روز جامعه باشد.


قیصری توجه ویژه به کیفیت خدمات آموزشی را از الزامات یک مجموعه آموزشی و پژوهشی برشمرد و افزود: این مهم با برنامه‌ریزی منظم و منسجم و نظارت و ارزیابی دقیق محقق می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب قوانین ومقررات آموزشی انجام می گیرد تاکید کرد : در دانشگاه آزاداسلامی همواره کیفیت مورد توجه خاص قرار داشته است .



قیصری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاداسلامی ازظرفیت های بی نظیری همانند اعضای هیات علمی مجرب ،تجهیزات کامل آزمایشگاهی وکارگاهی، فضاهای آموزشی مناسب ،امکانات رفاهی ومجموعه های ورزشی برخورداراست .








پذیرا با تاکید بر اینکه وجود یک سیستم یکپارچه اداری مناسب برای اعتلای هر سازمان الزامی است، خواستار راه‌اندازی اتوماسیون اداری تا پایان شهریور سال جاری شد

رئیس واحد بوشهر افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی اقتصادی دانش‌بنیان و انتشار مجلات با نمایه‌های علمی پژوهشی و iSi از سوی استادان و دانشجویان از افتخارات این دانشگاه است .


دبیر هیات امنای استان بوشهر، تولید دانش و تکنولوژی را از رسالت‌های مهم دانشگاه دانست و ادامه داد : بهترین راه برون‌رفت از وابستگی واحدهای دانشگاهی و مراکزآموزشی به شهریه دانشجویی تکیه بر طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان از طریق دانش فنی و تجاری‌سازی آن است.


فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است


وی فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان را یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .


رئیس دبیرخانه هیات امنای استان بوشهر هم در این جلسه اظهار کرد: ارایه گزارش عملکرد ماهیانه همراه مستندات الزامی است.


دکتر عبدالرحیم پذیرا با تاکید بر اینکه وجود یک سیستم یکپارچه اداری مناسب برای اعتلای هر سازمان الزامی است، خواستار راه‌اندازی اتوماسیون اداری تا پایان شهریور سال جاری شد.


پذیرا خاطرنشان کرد: از آغاز سال تحصیلی جدید برای سرعت بخشی امور، کاهش هزینه‌ها و مدیریت زمان، تمامی مکاتبات واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی در استان باید از طریق اتوماسیون اداری انجام شود.


رئیس دبیرخانه هیات امنای استان بوشهر تاکیدکرد: تبلیغات در سطح شهر برای پذیرش دانشجو بدون آزمون باید مطابق بخشنامه ابلاغی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به صرفه و صلاح دانشگاه انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته