دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جرارد با رنجرز فاتح دربی گلاسکو شد

گلاسکو رنجرز با پیروزی بر سلتیک موفق شد فاتح دربی اولدفیرم اسکاتلند شده و با یک بازی بیشتر با دشمن دیرینه خود هم امتیاز شود.
کد خبر : 348135
01367744.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پیش از آغاز دربی قدیمی اسکاتلند، سلتیک با 19 بازی و کسب 42 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و رنجرز با 20 بازی و 39 امتیاز تعقیب کننده این تیم بود.


این مسابقه در  استادیوم آیبرکاس و با حضور هواداران پرشور رنجرز شروع شد و  تیم تحت هدایت استیون جرارد، نیمه اول را با گل دقیقه 30 رایان جک به اتمام رساند. جک پاس به عقب زیبای هم تیمی‌اش را با یک بغل پای حساب شده به تک گل تیمش بدل کرد. رنجرزی‌ها پیش از  این گل،  یک ضربه نیز به تیر دروازه سلتیک زده بودند.


با شروع نیمه دوم شاگردان استیون جرارد به خوبی مقاومت کردند و توانستند از اندوخته خود به خوبی حفاظت کنند و در نهایت این بازی با همان یک گل به سود آبی‌ها به اتمام رسید و جرارد نیز موفق شد بر مربی سابق خود برندان راجرز غلبه کند.


این اولین پیروزی رنجرز بر سلتیک در لیگ از سال 2012 بود. البته در این بین، رنجرز چهار سال را به دلیل ورشکستگی مالی در دسته های پایین تر حضور داشت و دو سال پیش مجدد به سطح اول فوتبال اسکاتلند برگشت.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته