دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قول محسن هاشمی به واحد الیگودرز برای واگذاری تسهیلات ساخت آزمایشگاه

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد الیگودرز در بخش مستندسازی و مشخص بودن وضعیت املاک اقدامات خوبی انجام داده، بنابراین این واحد اگر بخواهد در ساخت آزمایشگاه نیز اقدام کند، معاونت عمرانی دانشگاه در بخش واگذاری تسهیلات همکاری خواهد کرد.
کد خبر : 34811

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی در بازدید از واحد الیگودرز و نشست با هیات رئیسه این واحد اظهار کرد: این واحد دانشگاهی یکی از بهترین واحدهای دانشگاهی در سطح کشور است و اکنون با توجه به بازدید صورت گرفته از نظر امکانات و فضای مناسب در حد استاندارد قرار دارد و از نظر ساختمانی و فضای فیزیکی هیچ مشکلی ندارد و با توجه به تعداد دانشجو، سرانه آموزشی و فضای سبز آن بالای 10متر قرار گرفته که این نشان از استاندارد بودن فضای این واحد است.


وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فضای فیزیکی به حد خوبی رسیده است اکنون در بخش کیفیت بخش و درآمدزایی باید حرکت کند.


هاشمی خطاب به دانشگاهیان ادامه داد: با توجه به موقعیت خوب این واحد دانشگاهی در این شهرستان باید از این فرصت در ارتباط و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنید تا هم در بحث درآمدزایی گام بردارید و هم به اشتغال این شهرستان کمک کنید.


سرپرست واحد الیگودرز نیز گفت: این واحد دانشگاهی فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد و اکنون با وسعت 33هکتار و ساخت 25 هزار متر مربع فضای آموزشی و علمی با 3600دانشجو در چهار مقطع تحصیلی به عنوان یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های شهرستان در حال خدمت‌رسانی آموزشی است و تاکنون 7500فارغ التحصیل داشته است.


دکتر خلیل غفاری از ساخت یادمان شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی هم خبر داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته