دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 16:25
استاندار زنجان:

65 درصد دلیل مهاجرت بانوان زنجانی تبعیت از خانواده است

استاندار زنجان گفت: 65 درصد دلیل مهاجرت بانوان زنجانی تبعیت از خانواده است، این در حالی است که جهش رشد علمی بانوان نسبت به آقایان بسیار بیشتر است.
کد خبر : 348072
2955965.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در نشست بانوان فرهیخته استان زنجان با استاندار، با تأکید بر اینکه به حوزه ورزش و جوانان باید توجه ویژه‌ای شود، گفت: از فرصت‌های مالی نهادها، ارگان‌ها و بخش‌های خصوصی استفاده خواهیم کرد.


وی با اشاره به تجلیل از مدال‌آوران استان در سال آینده خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی را با مدیرکل ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آغاز کرده‌ایم که شاهد نتایج آنها تا سال آینده خواهیم بود.


حقیقی با بیان اینکه موضوع طلاق یکی از پنج آسیب اجتماعی است، گفت: شش ساعت  آموزش پیش از ازدواج را اجباری خواهیم کرد.


استاندار زنجان با تأکید بر جایگاه ارزشمند هنر بانوان استان تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های بانوان هنرمند استان استفاده شود.


حقیقی افزود: بزرگ‌ترین و مؤثرترین خیرین کشور در استان زنجان هستند که باید در فرصت‌های متنوع از وجود آنها استفاده کنیم.


وی با اشاره به حوزه رسانه تصریح کرد: شاهد ارتباط  بهتر مدیران و رسانه‌های استان بوده‌ایم که علاوه بر تقویت کلامی باید این امر عملیاتی نیز شود.


استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید شناسنامه آموزش بانوان مشخص شود، افزود: به فرمانداران گفته شده که شناسنامه آموزشی شهرستان، بخش و روستا تشکیل دهند.


استاندار زنجان گفت: با بررسی شاخص‌های بانوان به این نتیجه رسیدیم که باید از تمام ظرفیت‌های آنها استفاده شود که در این راستا در سه ماه آینده در هر اداره کل باید رئیس گروه و رئیس اداره، دو نفر از بانوان را منصوب کنند.


حقیقی با اشاره به اینکه 65 درصد دلیل مهاجرت بانوان زنجانی تبعیت از خانواده است، افزود: این در حالی است که جهش رشد علمی بانوان نسبت به آقایان بسیار بیشتر است.


انتهای پیام/4103/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته