دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 16:04
استاندار اردبیل اعلام کرد:

برخورد با مدیران بی‌تعهد

استاندار اردبیل گفت: چنانچه دستگاهی نسبت به انجام تعهدات خود در تاریخ‌های تعیین شده کوتاهی کند با مدیر مربوط برخورد خواهد شد.
کد خبر : 348051
135.jpg

 به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در استانداری اردبیل، اظهار کرد: تعلل در ارائه اطلاعات و اجرانکردن مصوبات جلسات غیرقابل قبول بوده و چنانچه دستگاهی نسبت به انجام تعهدات خود در تاریخ‌های تعیین شده کوتاهی کند با مدیر دستگاه برخورد خواهد شد.


وی تأکید کرد: مردم باید از اقداماتی که با هدف اشتغال‌زایی و در راستای جذب تسهیلات و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در منطقه انجام می‌شوند، مطلع شوند؛ بنابراین لازم است دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل  اقدامات انجام گرفته در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات این بخش را به مردم اعلام کنند.


استاندار اردبیل تصریح کرد:  آگاهی مردم از اقدامات و خدمات دولتی، موجب امیدآفرینی و پویایی در جامعه می‌شود و باید دستگاه‌های مربوط، تعداد و نحوه کارآفرینی‌ها در حوزه فعالیت خود را اطلاع‌رسانی کنند.


بهنام‌جو با تأکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به نحوه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال استان؛ برنامه‌ریزی برای استفاده از سقف تسهیلات استانی و ملی مربوط به اشتغال را خواستار شد.


وی اظهار کرد: مدیران موظف نسبت به استفاده واحدهای تولیدی از یارانه بیمه افراد استخدامی هم اقدامات لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/4117/4062/4078


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته