۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات پدیده شاندیز در یک سال + سند
پدیده شاندیز در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کردهاست.
به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، آن طور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کردهاست.
البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشتهاند.
این ارقام نشان میدهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیشپرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان هزینه کردهاست. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت در همایشها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: