دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات پدیده شاندیز در یک سال + سند

پدیده شاندیز در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کرده‌است.
کد خبر : 348

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، آن طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده‌است.


البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامه‌ها هم از آن بهره برده‌اند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشته‌اند.


این ارقام نشان می‌دهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیش‌پرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان هزینه کرده‌است. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت‌ در همایش‌ها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.




انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته