دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم ملی وزنه‌برداری:

کیانوش رستمی تنهایی تمرین می‌کند/ حضور 7 وزن در جام فجر

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی طبق روال گذشته به تمریناتش زیر نظر فدراسیون ادامه می‌دهد و قرار است در رقابت‌های تایلند هم شرکت کند.
کد خبر : 347912
1397060312275171515144554.png

علی جباری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های تیم ملی وزنه‌برداری و آغاز اردوی ملی‌پوشان گفت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از 28 دی آغاز می‌شود و تیم با ترکیب کامل در این اردو حاضر خواهند شد. برای رقابت‌های جام فجر هم اسامی 9 وزنه‌بردار را اعلام کردیم که طبق رکوردگیری‌هایی که از عملکرد وزنه‌برداران خواهیم داشت هفت نفر برای این رقابت‌ها انتخاب خواهند شد. 


مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: رقابت‌های جام فجر دومین مسابقه گزینشی المپیک است و از همین روی افرادی که رکوردگیری و شرایط بهتری در اردو داشته باشند، به این مسابقات اعزام می‌شوند. نخستین مسابقۀ گزینشی رقابت‌های جهانی ترکمنستان بود که برخی وزنه‌برداران حضور داشتند و حالا برای دومین مسابقه گزینشی آماده می‌شویم.


وی در مورد وضعیت کیانوش رستمی و حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: کیانوش طبق روال گذشته به تمریناتش زیر نظر فدراسیون و به صورت شخصی ادامه می‌دهد. در این مدتی که تیم به رقابت‌های قطرکاپ اعزام شده بود، او تمریناتش را به‌تنهایی پیگیری می‌کند و بعد از آن هم قرار است در رقابت‌های تایلند که مسابقه گزینشی المپیک است شرکت کند. 


جباری در پاسخ به این سؤال که کیانوش رستمی به‌تنهایی به این مسابقه اعزام می‌شود، گفت: فکر می‌کنم قرار است به همراه مربی‌ای که خودش اعلام می‌کند به این مسابقه اعزام شود. او مانند گذشته تمریناتش را به صورت شخصی ادامه می‌دهد و ما خیلی در جریان برنامه‌های او نیستیم. رقابت‌های تایلند در بهمن برگزار می‌شود و طبق اعلام نظر کادرفنی قرار است ملی‌پوشان ما در رقابت‌های جام فجر شرکت کنند. این دو مسابقه در فاصله زمانی نزدیک به‌هم برگزار می‌شوند و با توجه به این شرایط که ممکن است ملی‌پوشان خسته شوند بنابراین تصمیم گرفته‌ شده است که آنها در جام فجر شرکت کنند. رقابت‌های جام فجر و تایلند هر دو مسابقه گزینشی المپیک هستند و تفاوتی با هم ندارند. 


وی در خصوص جلسه ستاد عالی بازی‌ها با مسئولان وزنه‌برداری و تجهیزات مورد نیاز این رشته گفت: من در این جلسه حضور نداشتم و خیلی از جزئیات آن خبر ندارم. اما ما واقعاً از نظر تجهیزات در تنگنا هستیم و خیلی از تجهیزات ما از رده خارج شدند و نیاز دارند به‌روزرسانی شوند چرا که ممکن است ملی‌پوشان با خطر مصدومیت روبه‌رو شوند. البته قبل از بازی‌های آسیایی وزیر ورزش و صالحی امیری به اردوی تیم ملی وزنه‌برداران آمدند و از نزدیک شرایط را بررسی کردند و به ما هم قول به‌روزرسانی تجهیزات را دادند که امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد. 


مربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان به عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قطرکاپ گفت: در این مسابقه ما وزنه‌بردارانی که از رقابت‌های جهانی جا مانده بودند اعزام کردیم. با توجه به اینکه آنها به رقابت‌های جهانی اعزام نشده بودند و از تمرینات هم کمی دور مانده بودند بنابراین با آمادگی 100 درصد حضور نداشتند اما با این حال به نظرم نتیجه‌ای که به دست آمد قابل قبول بود. حضور آنها در این مسابقه باعث شد تا هم خودشان و هم کادرفنی نتایج آنها را ببیند و در موردشان ارزیابی کنند. 


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته