دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1397 - 07:57
کوچکی‌نژاد در گفتگو با آنا:

دولت حقوق‌های نجومی را حذف کند/ تعلیم و تربیت شوخی‌بردار نیست

عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: بودجه کم دارید حقوق‌های نجومی را حذف کنید؛ تعلیم و تربیت شوخی‌بردار نیست.
کد خبر : 347667
636685686919868514_B_md.jpg

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه زمان تقدیم بودجه از سوی آقای رئیس‌جمهور به مجلس تفاسیری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش گران اداره می‌شود مطرح شد و بعد هم معاون ایشان مطلبی را با همین مضامین مطرح کرد که به‌عنوان یک معلم از شنیدن آن تعجب کردم.


وی گفت: گمان می‌کنم شرایط سنی آقایان باعث فراموشیشان شده است در حالی که مردم از آنان انتظار دارند قانون را مدام مرور کنند. در قانون اساسی اصول سه و 30 و همچنین در قانون برنامه، هر جا خرید خدمات قید شده است، آموزش و پرورش را استثنا کرده‌اند.


نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: با وجود اینکه چندین میلیون از هزینه‌های مدارس غیردولتی را خانواده‌ها تقبل می‌کنند، باز هم مشکل مالی وجود دارد؛ چطور دولت ادعا می‌کند 3 میلیون سرانه هر نفر اضافی است؟! نکند می‌خواهند همان اندک مبلغی که به فرهنگیان می‌پردازند را هم کم کنند!


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم اگر بودجه کم دارید حقوق‌های نجومی را حذف کنید؛ چرا که تعلیم و تربیت شوخی‌بردار نیست.


کوچکی‌نژاد گفت: آماده‌ام در یک مناظره تلویزیونی با رئیس‌جمهور اثبات کنم که دولت قضاوت درستی از آموزش و پرورش ندارد.


انتهای پیام/4034/خ
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته