دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس:

لیست تیم ملی مشخص بود/ دهن کجی کی‌روش به لیگ

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کی‌روش لیگ ما را قبول ندارد و به همین دلیل بازیکنانی از لیست تیم ملی خط خوردند که در لیگ برتر بازی می‌کنند.
کد خبر : 347659
AG8I0722.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌ها گفت: به نظرم لیست تیم ملی از قبل مشخص بود و وقتی که این لیست از سوی کی‌روش اعلام نشد نباید تعجب می‌کردیم. در این لیست برخی بازیکنان مصدوم بودند و طبیعی بود که کی‌روش آنها را در ترکیب تیم قرار ندهد، اما بازیکنانی که خط خوردند کسانی بودند که در لیگ ما به میدان می‌رفتند و از سوی کی‌روش خط خوردند. 


وی ادامه داد: به نظرم این اقدام کی‌روش نشان‌دهنده این است که او لیگ ما را قبول ندارد و به همین خاطر بازیکنان لیگ را خط زده‌ است. به نظرم این حرکت به نوعی دهن‌کجی کی‌روش به لیگ برتر ما بود.کسانی هم که در خارج از ایران به میدان می‌رفتند طبیعی بود که در ترکیب تیم قرار گیرند. آنها به خاطر اینکه در لیگ ایران پا به توپ نیستند مورد قبول کی‌روش قرار گرفته‌اند. به هر حال او سرمربی تیم ملی ایران است و باید به نظرش احترام بگذاریم. امیدوارم که تیم ایران در این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد. 


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صعود ایران به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: حضور در فینال رقابت‌های جام ملت‌ها توقع به حقی است که همه مردم ایران از فوتبال دارند. درست است که ما 40 سال است به فینال این رقابت‌ها راه پیدا نکرده‌ایم اما باید در نظر بگیریم که ما امروز یکی از بهترین مربیان جهان را در کنار خودمان داریم و انتظار داریم که این مربی تیم را به فینال برساند و حتی در این رقابت‌ها هم قهرمان شویم. اگر قرار است این اتفاق نیفتد به نظرم حضور کی‌روش در ایران معنا ندارد. فدراسیون فوتبال ما هزینه‌های زیادی کرده تا دوباره کی‌‌روش بیاید تا ایران در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد. 


وی در پایان به بازی ایران مقابل فلسطین و شکست شاگردان کی‌روش اشاره کرد و گفت: در بازی‌های تدارکاتی نباید به نتیجه توجه کرد. به طور حتم نوع بازی که تیم ملی در جام ملت‌ها دارد با آنچه که ما در بازی‌های تدارکاتی دیدیم متفاوت است. ایران یکی از مدعیان قهرمانی است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته