دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1397 - 13:02
صبح امروز صورت گرفت؛

بازگشایی مجدد خانه کشتی محمد بنا بعد از 5 ماه تعطیلی

خانه کشتی محمد بنا که بیش از پنج ماه از تعطیلی آن می‌گذرد، مجدد بازگشایی شد تا خدمات ورزشی و فرهنگی را به شهروندان منطقه 19 تهران ارائه دهد.
کد خبر : 347632
077.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 19، خانه کشتی محمد بنا که در ناحیه دو شهرداری منطقه 19 تهران قرار دارد بعد از گذشت بیش از پنج ماه از تعطیلی، مجدد بازگشایی شد؛ در مراسم بازگشایی این مجموعه ورزشی که صبح پنج‌شنبه(6 دی) برگزار شد، ندا شهرزاد رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و علی توکلی شهردار منطقه 19 حضور داشتند.


توکلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مجدد این مکان فرهنگی و ورزشی گفت: حضور جوانان در مجموعه‌های ورزشی علاوه بر رونق و آبادانی منطقه، اوقات فراغت آنها را پربار و استعداد‌های ورزشی آنها را شکوفا می‌کند؛ خانه کشتی محمد بنا که بیش از 5 ماه از تعطیل آن می‌گذرد فعالیت دوباره خود را در زمینه رشته‌های کشتی، بدنسازی و ورزش‌های رزمی آغاز کرد.


وی تصریح کرد: از آنجایی که شهر ورزش بوستان بزرگ ولایت برای برپایی جشنواره‌های ورزشی، تفریحی و مسابقات از ظرفیت بالایی برخوردار است، با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران می‌توانیم زمینه فعالیت هرچه بیشتر این مکان ورزشی را برای بهبود سلامت جسمی و اجتماعی شهروندان فراهم کنیم.


بر اساس این گزارش، خانه کشتی محمد بنا با مساحت 4 هزار و 600 متر مربع مجهز به دو سالن کشتی نونهالان و بزرگسالان، سالن بدنسازی، سالن چندمنظوره، سالن رزمی و ایروبیک، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، بوفه و پارکینگ است.


لازم به ذکر است، خانه کشتی محمد بنا واقع در تهران، شهرک شریعتی، خیابان ماهان، بلوار شکوفه  و ضلع جنوب غربی بوستان شریعتی با کادر مربیگری مجرب در همه روزهای هفته به‌جز ایام تعطیل از ساعت 16 الی 23 و 30 دقیقه ویژه آقایان آماده ارائه خدمات ورزشی به شهروندان است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته