دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 16:06
رئیس دانشگاه آزاد استان البرز:

صبر انسان در سختی‌های زندگی سنجیده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: مصائب و سختی‌های زندگی بوته امتحانی است که صبر و تحمل انسان در آن سنجیده شده و به آزمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر : 347504
مراسم همدردی و دعا (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر ظهر امروز در مراسم معنوی دعا برای شفای مصدومان حادثه علوم و تحقیقات که در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  برگزار شد با بیان سخنانی این حادثه تلخ را خسرانی بزرگ برای جامعه دانشگاهی کشور عنوان کرد و با بیان احادیثی از ائمه اطهار علیهم‌السلام گفت: تحصیل علم مجاهده و دانشجو مجاهد فی‌سبیل‌الله است.


 وی با تشریح مقام دانشجو و کسی که تحصیل علم و دانش می‌کند، تصریح کرد: کسی که در مسیر تحصیل و علم جان خود را از دست بدهد، مجاهدی است که شهید راه علم محسوب می‌شود و موجودات برای او طلب استغفار می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار درگذشتگان، برای شفای عاجل و کامل دانشجویانی که در این حادثه غمبار مصدوم شده‌اند، دعا و اظهار کرد: تحمل داغ فرزند برای خانواده‌ها بسیار مشکل است و همه ما برای اعطای صبر به این عزیزان از صمیم قلب دعا می‌کنیم؛ بنابراین مصائب و سختی‌های زندگی بوته امتحانی است که صبر و تحمل انسان در آن سنجیده شده و به آزمایش گذاشته می‌شود.


به گزارش آنا، دانشجویان، استادان و کارکنان واحد کرج با برگزاری مراسم دعا، از درگاه خداوند متعال سلامتی کامل و شفای عاجل مصدومان این حادثه تلخ را مسئلت کرده و با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، برای درگذشتگان طلب آرامش و بخشش کردند.


انتهای پیام/4121/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته