دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 15:33
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

شورای کارمندان بازوی امین مدیریت دانشگاه باشد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: شورای کارمندان بازوی امین مدیریت دانشگاه باشد.
کد خبر : 347486

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، عزیز حبیبی در نشست با منتخبان دوره جدید شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتظار داریم فعالیت‌های شورای کارمندان موجب بهبود کیفیت فعالیت‌های دانشگاه شود، اظهار داشت: شورای کارمندان باید بازویی امین برای مدیریت دانشگاه باشد.


وی با بیان اینکه باید با همکاری همدیگر در کاهش هزینه‌ها، نوآوری، افزایش درآمد و ارتقای بهره‌وری در بخش‌های مختلف دانشگاه کوشا باشیم، افزود: شورای کارمندان قطعاً در تمام ابعاد کمک‌حال ما در دانشگاه خواهد بود.


حبیبی، شورای کارمندان را شورایی برای تصمیم‌سازی عنوان و تصریح کرد: مدیران دانشگاه نیز باید در زمینه‌های مسائل معیشتی، حق و حقوق، ارتقا و سایر موارد مربوط به همکاران اهتمام ویژه داشته باشند تا نیازی به انتقال مسائل و مشکلات توسط شورای کارمندان نباشد.


رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تأکید بر اینکه پست‌های سازمانی افراد نباید محلی برای ویژه‌خواری باشد، گفت: دانشگاه به عنوان چشم و چراغ جامعه است و باید الگویی مناسب برای جامعه بوده و بتواند قانونمندی و رفتار آکادمیک را به جامعه منتقل کند.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب