دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1394 - 14:28
در گفت‌وگو با آنا

مجید جلالی: در شرایطی نابرابر سپاهان را شکست می‌دهیم / باید اشتباه بازیکنانم صفر شود

سرمربی سایپا گفت: مهمترین کاری که برای بازی با سپاهان در حال انجام آن هستم بازسازی تیمی است که در شرایط جوی وحشتناک اهواز فشار بسیار زیادی را متحمل شد.
کد خبر : 34747

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: «متاسفانه یکی از سخت ترین بازی های فصل مان را در شرایطی انجام می دهیم که استراحت کمتری نسبت به حریف داشته ایم و البته در شرایط بدتری نسبت به حریف بازی کرده ایم. سپاهان این فصل از همان ابتدا قبراق و سرحال نشان داده است. بدون شک تیمی که در 12 سال گذشته بهترین تیم باشگاهی کشور بوده در فصلی که مشخص است خیز بلندی برای قهرمانی داشته در هیچ دیداری ضعیف ظاهر نخواهد شد.»


وی ادامه داد: «در چنین شرایطی ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم اولین شکست زردپوشان اصفهانی را در هفته پنجم رقم بزنیم. در حالی که ترابی را به احتمال فراوان به خاطر مصدومیت و محمدزاده را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نداریم اما تلاش می کنیم با پیدا کردن نقاط ضعف سپاهان که کم هم نیست این تیم راشکست دهیم.»


جلالی تاکید کرد: «البته نقاط قوت سپاهان زیاد است. این تیم از مهره های خطرناکی در خطوط میانی و حمله خود بهره می برد که کار را برای هر تیمی سخت می کند. حضور مربی دانایی به نام حسین فرکی در راس کادرفنی این تیم می تواند عرصه را بر هر تیمی تنگ کند، چون او به خوبی می تواند راه های نفوذ به دروازه هر تیمی را به بازیکنان خود نشان دهد. با این حال ما به گونه ای بازی خواهیم کرد که بینندگان تلویزیونی از دیدن این بازی لذت ببرند.»


سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: «امیدوارم شاگردانم بتوانند درصد اشتباهات‌شان را برابر سپاهان به صفر برسانند. مدافعان ما در بازی با استقلال با تک اشتباهی که داشتند، ضربه پنالتی به حریف دادند که باعث شد 3 امتیاز دیدار نصیب حریف خوزستانی شود. قطعا اگر اشتباهی مقابل شاگردان فرکی نداشته باشیم می توانیم این تیم را شکست دهیم و در عدد 10 با سپاهان هم امتیاز شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته