دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1397 - 07:20
داریوش حمیدی در گفتگو با آنا:

نقش مؤثر تشکل‌های دانشجویی در مهار فتنه‌های پس از انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: دانشجویان به‌خصوص تشکل‌های اسلامی و بسیج دانشجویی در مهار فتنه‌های رخ‌داده پس از انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته‌اند.
کد خبر : 347450
IMG_2273.JPG

داریوش حمیدی در آستانه حماسه 9 دی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در جویبار اظهار کرد: حماسه 9 دی بار دیگر ولایتمداری مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی را ثابت کرد. طراح فتنه 88 نظام استکبار بود که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برپا شده و متأسفانه عده‌ای در داخل، مهره نفوذی آنها شده بودند که به توفیق الهی و با حضور به‌موقع مردم در صحنه این فتنه خنثی شد.


وی، درایت و صبر مقام معظم رهبری را عامل عبور کشور و مردم از این فتنه دانست و اظهار کرد: در این فتنه همه باور کردیم که جنگ فقط در میدان جنگ سخت نیست و جنگ نرم به‌مراتب سخت‌تر و خطرناک‌تر از جنگ سخت است و دانشجویان به‌ویژه تشکل‌های اسلامی و بسیج دانشجویی در مهار فتنه‌های رخ‌داده پس از انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری معنای فتنه این است که یک عده بیایند با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان شوند و فضا را غبارآلود کنند و در این فضای غبارآلود، دشمن بتواند چهره خودش را پنهان کند.


حمیدی بر ضرورت برگزاری آیین بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی تأکید کرد و یادآور شد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم. انقلاب اسلامی سه ویژگی بارز اسلامی‌بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی را داراست و رمز ماندگار انقلاب اسلامی طی این 40 سال با وجود همه فراز و نشیب‌ها و با وجود عداوت دائمی استکبار جهانی و به‌خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی، ولایتمداری، بصیرت و استقامت ملت ایران بود.


وی، وظیفه دانشجویان و دانشگاهیان را گردآوری، ارائه و تشریح دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: استادان دانشگاه و دانشجویان باید با تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن به دوران قبل از انقلاب، ثمرات این شجره طیبه را برای عموم جامعه تبیین کنند و با تحلیل مسائل و بصیرت‌افزایی در جامعه، هم در خود و هم در مردم راه نفوذ دشمنان را ببندند و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه باشند.


انتهای پیام/4121/4062/4078/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته