دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 14:30
در همایش شکوه هجرت مطرح شد؛

روایتی از شکست رژیم‌ صهیونیستی پشت دیوارهای بیت‌المقدس

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا گفت: جبهه مقاومت از پشت مرزهای کربلا رد شده و در مرز با رژیم صهیونیستی برای خواندن نماز در بیت‌المقدس یک «یا حسین(ع)» نیاز دارد.
کد خبر : 347444
IMG_8720.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حسین یکتا صبح امروز در همایش شکوه هجرت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: امام خمینی(ره) پیش از انقلاب گفتند که شاه باید برود و رفت، گفتند صدام جز خودکشی راه دیگری ندارد و این اتفاق افتاد، درحالی‌که در جنگ تحمیلی بیش از 17 کشور دنیا از او حمایت می‌کردند.


وی افزود: ایشان فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد و اکنون می‌بینیم که جبهه مقاومت از پشت مرزهای کربلا رد شده، به‌طوری‌که در مرز با رژیم صهیونیستی برای خواندن نماز در بیت‌المقدس فقط یک «یا حسین(ع)» نیاز است.


فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا اضافه کرد: دو حرف امام خمینی(ره) خیلی سنگین بود، یکی اینکه جنگ مقدمه فتح فلسطین است و دیگری زمانی که حاجی‌ها را در مکه به شهادت رساندند، فرمودند ما بیت‌الله‌الحرام را در دست می‌گیریم.


رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری نیز همه از خروج آمریکا از عراق تا پایان کار داعشی‌ها در سوریه و ورود آنها به اروپا عملی شده است و اکنون می‌بینیم که داعشی‌ها به اروپا رفته و اروپائیان به ایران می‌آیند.


یکتا به سخنان ترامپ در‌خصوص ندیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا گفت ما داغ 40 سالگی انقلاب را به دل ایرانیان می‌گذاریم و این نشان می‌دهد آنها برای ما نقشه دارند و ما باید تحلیل درستی از شرایط داشته باشیم.


وی با تأکید بر اینکه با همه این اوصاف دشمن به‌هم‌ریخته است، بیان کرد: دو نفر مطمئن هستند که کار رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، یکی حضرت آقا و دیگری خود دشمن است و فقط ما هستیم که در این خصوص شک و تردید داریم.


عمر رژیم صهیونیستی به‌ روزهای پایانی نزدیک است


فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا ادامه داد: عمر رژیم صهیونیستی به‌ روزهای پایانی نزدیک است و اقدامات این رژیم برای ما بازی‌های کودکانه را تداعی می‌کند؛ البته این در حالی است که بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری کشورهای دنیا بعد از اخذ اجازه از این کشور وارد رقابت می‌شوند.


فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: با همه نقشه‌هایی که دشمن برای ما دارد، باید یقین بدانید که انقلاب با سرعت جلو می‌رود و نظر خدا در مورد ما عوض نشده و اگر ضعفی وجود دارد، مربوط به خود ماست.


یکتا تأکید کرد: در 40 سالگی انقلاب اسلامی هم بعثت داریم و هم رجعت و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید به دهه 60 انقلاب برگردیم؛ چراکه در این دهه همه تفکرات جهادی و دل‌ها نورانی بودند.


بسیجی واقعی زندگی خود را وقف اسلام می‌کند


وی با تأکید بر اینکه بسیجی واقعی زندگی خود را وقف اسلام می‌کند، متذکر شد: بچه بسیجی شب و روز در فکر مردم و تعالی معنوی خویش است.


فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا ادامه داد: تا بوی شهادت آمد باید رفت و حیف است که بچه هیأتی و ولایی ساده بمیرد و شهید نشود و ما امروز می‌بینیم که دخترها و پسرها در ایران و اروپا برای شهدا می‌میرند.


یکتا گفت: تلاش همه دشمنان اسلام بر این است که نگذارند رهبر معظم انقلاب زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنند و وظیفه بچه بسیجی این است که برای حضرت ولی‌عصر(عج) دلبری کند.


وی اظهار کرد: امام زمان(عج) زمانی از دست ما آزرده می‌شود که به گناه آلوده شویم؛ بنابراین باید با پیروی از ولایت و تعالی روحی و معنوی یاریگر رهبر معظم انقلاب برای وصل به انقلاب حضرت مهدی(عج) موعود باشیم.


به گزارش آنا، در این همایش از تلاشگران بسیجی دانشگاه‌های اردبیل تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4117/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته