دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر موسوی:

جامعه قرآنی می‌تواند به الگویی برای سایر جوامع تبدیل شود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آن جامعه‌ای که قرآن در آن جاری باشد می‌تواند به الگویی برای سایر جوامع تبدیل شود، زیرا قرآن کتاب معرفت و کتاب زندگی است
کد خبر : 347371
1439263.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید امانی نزاجا برگزار شد، گفت: به فرموده پیامبر اسلام (ص) قرآن برتر از هر چیزی غیر از خداست و هرکس قرآن را بزرگ بشمارد خدا را بزرگ داشته و ارتش جمهوری اسلامی ایران به فضل نعمت خدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی به انضباط، سلسله مراتب، سلامت و پاکی کارکنان و معنویت‌محوری شناخته شده است.
وی ادامه داد: معنویت‌محوری و سلامتی و پاکی منبعث از قرآن کریم است و برگزاری مسابقات مختلف در سطح ارتش جمهوری اسلامی و برگزاری یکصد مسابقه قرآنی در بین خانواده‌های ارتش و کارکنان پایور و وظیفه، فضایی را ایجاد کرده که معنویت و سلامت کارکنان رشد می‌یابد. همچنین در این دوره از مسابقات ۲۵ هزار نفر شرکت داشتند که نشانه‌ای از معنویت‌محوری در ارتش است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش و کارکنان آن می‌توانند برای سایر سازمان‌های خارج از ارتش الگو باشند، تصریح کرد: این ناشی از بینش عمیق معنوی ارتشیان است.
موسوی گفت: آن جامعه‌ای که قرآن در آن جاری باشد می‌تواند به الگویی برای سایر جوامع تبدیل شود، زیرا قرآن کتاب معرفت و کتاب زندگی است.
فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نام شما که در اینجا حضور دارید در پرتو نور قرآن قرار دارد.
انتهای پیام/۴۰۷۹/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته